Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@16:49:44 GMT

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل الدحیل

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۱۹۹۴

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل الدحیل

به گزارش افکارنیوز،

مثل بازی قبل که پرسپولیس ی ها با دو تغییر وارد زمین شدند، این بار هم قرار است که دو جابجایی در ترکیب سرخپوشان ایجاد شود که یکی اجباری و به خاطر آسیب دیدگی آل کثیر مهاجم پرسپولیس است و دیگری خروج سعید آقایی به دلیل مصدومیت و بازگشت محمدحسین کنعانی زادگان خواهد بود.
دروازه بان ۲۹ ساله پرسپولیس که در دو بازی نخست لیگ قهرمانان آسیا فیکس بود، در سومین بازی هم به میدان خواهد رفت و امیدوار است که یک کلین شیت دیگر را این بار مقابل حریفی قدرتمند و مدعی ثبت کند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در بازی رفت مقابل التعاون عملکرد درخشانی داشت و سه مهار را به ثبت رساند اما در بازی برگشت خط دفاعی پرسپولیس اجازه حمله و موقعیت خاصی را به حریف عربستانی نداد.

سیدجلال حسینی مدافع شماره ۴ پرسپولیس که در دیدار قبلی عملکرد مطلوبی داشت، در این بازی فیکس خواهد بود و با محمدحسین کنعانی زادگان زوج دفاع میانی را تشکیل می‌دهند و در سمت راست و چپ نیز سیامک نعمتی و شجاع خلیل زاده نقش آفرینی می‌کنند.
پرسپولیس دوباره با خط هافبک چهار نفره به مصاف حریف خود می‌رود و تغییری را در این منطقه از زمین نخواهد داشت. میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، احسان پهلوان و بشار رسن چهار بازیکنی هستند که در این منطقه کلیدی به میدان خواهند رفت؛ جایی که احتمالا نقش مهمی را در نتیجه بازی ایفا خواهد کرد.
خروج عیسی آل کثیر از ترکیب اصلی تیم پرسپولیس در حالی اتفاق می‌افتد که در دو بازی قبلی آرمان رمضانی ناامیدکننده بود و مهدی عبدی هم پس از بهبود مصدومیت هنوز به میدان نرفته اما با این حال قرار است که وحید امیری در کنار عبدی زوج خط حمله را تشکیل دهد.
پرسپولیس روی نیمکت ذخیره های خود علاوه بر عیسی آل کثیر که احتمالا فرصت چند دقیقه بازی را خواهد داشت، دو کاپیتان را هم در آنجا می‌بیند؛ امید عالیشاه و احمد نوراللهی که بسته به موقعیت مسابقه وارد زمین خواهند شد. همچنین علی شجاعی نیز روی نیمکت حضور خواهد داشت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در مقابل الدحیل:


حامد لک
سیدجلال حسینی
کمال کامیابی نیا
شجاع خلیل زاده
وحید امیری
بشار رسن
سیامک نعمتی
مهدی عبدی
محمدحسین کنعانی زادگان
احسان پهلوان
میلاد سرلک

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس پرسپولیس ترکیب پرسپولیس الدحیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد

شیاطین سرخ فرصت خوبی برای کسب پیروزی در لیگ برتر دارند. 

طرفداری | پس از صعود به فینال جام حذفی، منچستریونایتد در لیگ برتر به میدان می‌رود. 

هفته سی و چهارم لیگ برتر با دیدار منچستریونایتد و شفیلدیونایتد در اولدترافورد دنبال خواهد شد. این بازی که از ساعت 22:30 به وقت تهران آغاز می‌شود، مایکل سالزبری و مایکل اولیور را به عنوان داور می‌بیند. با توجه به اخبار روزهای اخیر، دیدار فردا فراتر از نتیجه بازی، از لحاظ سبک و ایده برای آینده اریک تن هاخ حائز اهمیت است. تیم کریس ویلدر که تقریبا سقوطش به چمپیونشیپ قطعی شده است در کنار شیاطین سرخ بیش از هر تیمی در لیگ برتر شوت دریافت می‌کند. جیسون ویلکاکس، مدیر فنی منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد برای ارزیابی فنی سرمربی هلندی خواهد بود. در حال حاضر کورس سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تقریبا بیش از هر زمانی برای منچستریونایتد دشوار شده است. با توجه به این که لیگ برتر انگلیس تنها 1% شانس برای کسب سهمیه پنجم دارد، یونایتد باید چشم به لغزش بسیار بزرگ استون ویلا و تاتنهام در هفته‌های باقی مانده داشته باشد. 

هواسکورد این بازی را با برتری 3-1 منچستریونایتد پیش‌بینی کرده است و ترکیب ابتدایی دو تیم را به شرح زیر ارزیابی می‌کند:

منچستریونایتد (1-3-2-4): اونانا | ون بیساکا، کاسمیرو، مگوایر، دالو | مک‌تومینای، مینو | گارناچو، فرناندز، دیالو | هویلوند 

شفیلدیونایتد (2-5-3): گربیچ | احمدهودزیچ، تراستی، هولگیت | بوگل، همر، سوزا، آربلستر، اوزبرن | بررتون، مک‌برنی

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل آلومینیوم
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد