Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@00:25:18 GMT

واکنش یورگن کلوپ به پیروزی در خانه چلسی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۲۱۸۲

واکنش یورگن کلوپ به پیروزی در خانه چلسی

یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول از پیروزی مردانش در خانه چلسی ابراز رضایت و تأکید کرد حتی در صورت ۱۱ نفره ماندن حریف هم آنها پتانسیل رسیدن به ۳ امتیاز بازی را داشتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یورگن کلوپ سرمربی تیم لیورپول در نشست خبری پس از پیروزی ۲ بر صفر شاگردانش در خانه چلسی در هفته دوم لیگ برتر انگلیس، درباره این پیروزی گفت:

با ۱۰ نفره شدن چلسی در نیمه اول، بازی در نیمه دوم کاملاً متفاوت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال من عملکرد تیمم در همان نیمه اول را هم دوست داشتم. من اینکه بازیکنانم در تلاش بودند تا راه حلی برای رسیدن به گل پیدا کنند را دوست داشتم. در کل من رویکرد تیم‌مان را در این بازی دوست داشتم، چون اتفاقات خوبی برای ما رخ داد. کلین شیت کردیم، آلیسون یک پنالتی گرفت، تیاگو اولین بازی‌اش را برای ما انجام داد اگر مصدومیت هندرسون هم جدی نباشد دیگر همه چیز عالی خواهد بود.

یورگن کلوپ درباره صحنه خطای کریستنسن روی سادیو مانه که منجر به اخراج او شد هم گفت:

من فقط از یک زاویه آن صحنه را تماشا کردم و دیدم که بازیکن حریف دستش را دور سادیو انداخته بود. به همین دلیل در آن لحظه فکر کردم که او اخراج می‌شود. بعد از بازی هم دیگر آن صحنه را ندیدم. به همین دلیل ممکن است شما یا افراد دیگری که آن صحنه را از زاویه‌ای متفاوت دیده‌اند، نظر دیگری داشته باشند. اما درباره اینکه اگر چلسی ۱۱ نفره می‌ماند ما باز هم بازی را می‌بردیم یا نه باید بگویم که هیچ کسی نمی‌داند اگر چلسی اخراجی نمی‌داد چه اتفاقی می‌افتاد. از آنجایی که گفتم بازی تیمم را در همان نیمه اول دوست داشتم، پس بله، ما در صورت ۱۰ نفره نشدن چلسی هم می‌توانستیم بازی را ببریم.

یورگن کلوپ در پاسخ به این سؤال که آیا این پیروزی برای او لذت‌بخش‌تر بوده یا برد خانگی ۴ بر ۳ هفته اول مقابل لیدز یونایتد، اظهار داشت:

نمی‌دانم که آیا باید خوشحالی این دو پیروزی را با هم مقایسه کنم یا نه. هفته پیش هم من خیلی خوشحال بودم و این هفته هم خوشحالم، اما شاید بتوانم بگویم بله، بابت پیروزی امشب خوشحال‌ترم. امشب ما یک کار گروهی مناسب انجام دادیم و با شایستگی به پیروزی که حق‌مان بود رسیدیم. بازی بعدی‌مان، اما بازی سختی خواهد بود، چون آرسنال در این اواخر در اوج بوده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیورپول لیگ برتر انگلیس لیورپول یورگن کلوپ دوست داشتم یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۲۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح

لیورپول برای جایگزینی محمد صلاح روی بازیکن ژاپنی رئال سوسیداد دست گذاشته است.

به گزارش ایسنا، اختلاف اخیر محمد صلاح با یورگن کلوپ باعث شده است تا گمانه‌زنی‌های درباره جدایی این ستاره مصری از قرمزپوشان آنفیلد زیاد شود.

سایت لیورپول اکو مدعی شد که لیورپول برای جایگزینی صلاح روی تاکفوسا کوبو دست گذاشته است و در تلاش است تا این بازیکن را در تابستان جذب کند.

کوبو سابقه حضور در رئال مادرید را در کارنامه دارد. او اکنون در رئال سوسیداد بازی می‌کند و در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشته و توانسته ۷ گل به ثمر برساند و ۴ پاس گل هم بدهد.

البته جدایی یورگن کلوپ لیورپول شاید باعث شود که صلاح در تیم بماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • واکنش طعنه‌آمیز شبکه TNT به مصاحبه تند یورگن کلوپ + عکس
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • گرام سونس: محمد صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که به عمرم دیده‌ام
  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد