Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سرهنگ جمالی افزود: در تکمیل طرح پل فرهنگیان از مسیرهای دسترسی به شهرک فرهنگیان و خروجی از این شهرک، تغییراتی رخ‌داده که به شرح ذیل است: ورودی به سمت شهرک فرهنگیان از مسیر قبلی ابتدای بلوار شهید همدانی مسدود و مسیر جایگزین میدان عاشورا، بلوار انقلاب کوی کوثر، نهایتاً بلوار آیت‌الله نجفی و منتهی به ورودی جدید شهرک فرهنگیان همدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان افزود: مسیر دوم مربوط به خودروهایی است که از سمت شهرک فرهنگیان خارج و به سمت میدان عاشورا حرکت می‌کنند، این رانندگان باید به سمت بلوار شهید آیت‌الله نجفی حرکت و پس از عبور از دوربرگردان بلوار ادامه مسیر دهند. مسیر سوم خودروهایی که از مسیر بلوار حضرت امام خمینی قصد تردد به سمت میدان عاشورا رادارند می‌توانند از مسیر جایگزین از طریق راست‌گرد پل غدیر استفاده کنند.

کد خبر 551049 برچسب‌ها استان همدان ترافیک - شهری پلیس راهور - شهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان همدان ترافیک شهری پلیس راهور شهر شهرک فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۲۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر

با توجه به انجام روکش آسفالت به صورت WR در بلوار شهیدسلیمانی قم حد فاصله پل شهید ابراهیمی تا میدان زائر  جهت افزایش ضریب ایمنی شهروندان و تردد مناسب خودروها در این بلوار و جلوگیری ازحوادث ناگوار در تصادفات وسائط نقلیه، اجرای عملیات آسفالت در بلوار شهید سلیمانی تا مورخه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری را در دستور کار قرار دارد.

از شهروندان خواسته شده تا تکمیل پروژه  بهسازی  از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت