Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-05-07@13:49:39 GMT

نامه روحانی به وزیر راه برای انتقال پایتخت

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۲۷۶۱

نامه روحانی به وزیر راه برای انتقال پایتخت

به گزارش «نماینده»، ابوالفضل ابوترابی در خصوص اولویت‌های شورای ساماندهی مرکز سیاسی و اداری کشور و تمرکز زدایی از تهران، اظهار داشت: همکاری خوبی با مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری داشته‌ایم و فرایندهای خوبی طی شده است.

عضو ناظر مجلس در شورای ساماندهی مرکز سیاسی و اداری کشور و تمرکز زدایی از تهران با بیان اینکه جانمایی و همه موارد در زمینه انتقال پایتخت مشخص شده است، بیان کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) نیز نامه‌ای را رسماً به رئیس جمهور ارسال کرده و بدون اینکه پولی از دولت بخواهد عنوان کرده که ساماندهی تهران را انجام می‌دهد و انتقال پایتخت سیاسی و اداری را نیز به سرانجام می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) بدون اینکه پولی بخواهد و هزینه‌ای بر دولت بار کند، عنوان کرده که این توان را دارد و و باید ببینیم تصمیم رئیس‌جمهور چیست. رئیس جمهور نیز نامه‌ای به دبیر شورایعالی انتقال پایتخت یعنی وزیر راه و شهرسازی داده و منتظریم تا مشخص شود بعد از کرونا این نامه‌نگاری‌ها به کجا می‌رسد.

ابوترابی ادامه داد: اگر در بحث انتقال پایتخت سیاسی و اداری خوب عمل کنیم، مدیریت جمعیت و ساماندهی تهران به نتیجه می‌رسد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساماندهی تهران مهمتر از انتقال پایتخت سیاسی و اداری کشور است، گفت: خروج پادگان‌ها، خروج دانشگاه‌ها، خروج ایران خودرو و سایپا از جمله اقداماتی است که باید در ساماندهی تهران انجام شود. اگر این موارد درست انجام شود، مشکل مسکن در تهران نیز کاهش می‌یابد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: قرارگاه سازندگی نماینده نماینده نجف آباد ساماندهی تهران انتقال پایتخت سیاسی و اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر نصراللهی سخنگوی هیأت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی گفت: اتهام آقایان داوود محمدی و حامد موسوی فرد مدیران مسؤول هفته نامه مأمن سیاسی و مدیر مسئول پایگاه خبری نگرش امروز «نشر اکاذیب» بوده است.

وی افزود: در شکایت مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان آمده است: نگرش امروز با انتشار مطلبی با تیتر «خداحافظی قریب الوقوع مدیر عامل» موجب تشویش اذهان عمومی و آسیب به موقعیت اجتماعی ایشان شده است.

نصراللهی اظهار کرد: هیأت منصفه بعد از شنیدن دفاعیات، آقای داوود محمدی را با اکثریت آرا و آقای حامد موسوی فرد را به اتفاق آرا مجرم ندانستند.

وی در پایان گفت: رأی دادگاه رسیدگی به پرونده اتهام‌های مدیران مسئول هفته‌نامه «مأمن سیاسی» و مدیر مسؤول پایگاه خبری «نگرش امروز» که به ریاست قاضی کریمی در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک برگزار شد، متعاقباً صادر خواهد شد.

کد خبر 6098504

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد انتخابات کشور از خبرگزاری تسنیم بازدید کرد
  • اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • تکلیف‌نامه شهرداری تهران برای پارک‌های پایتخت چه می‌گوید؟
  • طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان: طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تایید شد/ موارد ردصلاحیت حسن روحانی متعدد است/ برخی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر