Web Analytics Made Easy - Statcounter

پزشک تیم استقلال اعلام کرد: خوشبختانه تا بحال هیچ نشانه و علامت مشکوکی هم نداشته‌ایم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کاوه ستوده در گفت و گو با سایت رسمی این باشگاه اعلام کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا بر اساس پروتکل های بهداشتی و طبق اعلام های قبلی، از همه تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان به طور مرتب تست کرونا می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ستوده تاکید کرد: کلیه اعضای تیم استقلال در فرودگاه دوحه و هتل محل اقامت خود ۲ بار تست کرونا داده اند که خوشبختانه همه موارد منفی بوده است. طبق اعلام قبلی و برنامه از پیش تعیین شده AFC فردا هم انجام تست کرونا داریم.

 

وی افزود: همه توصیه ها و موارد بهداشتی را رعایت و به بازیکنان و کادر فنی یادآوری می‌کنیم و خوشبختانه تا بحال هیچ نشانه و علامت مشکوکی هم نداشته‌ایم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کاوه ستوده تیم فوتبال استقلال کرونا پروتکل بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۳۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ رئیس شورای شهر چهاردانگه با اشاره به بلاتکیلفی این شهر و نداشتنِ شهردار گفت: شورای شهر چهاردانگه پس از قطعی شدنِ حکم قضاییِ شهرداِر قبلی، برای انتخاب شهردار جدید، اقدام خواهد کرد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشتی اصفهان در مسیر موفقیت است
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • آبگیری ۳۰ درصد سازه‌های آبی –خاکی در استان یزد
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود