Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-06@16:39:58 GMT

معاون برق و انرژی وزیر نیرو وارد کابل شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۳۰۹۳

معاون برق و انرژی وزیر نیرو وارد کابل شد

معاون برق و انرژی وزیر نیرو و تیمی از مدیران صنعت برق کشور که برای توسعه روابط برقی بین ایران و افغانستان به کابل سفر کرده‌اند، ظهر امروز (دوشنبه) وارد این شهر شدند.

به‌گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، همایون حائری و هیئتی متشکل از مدیران بخش برق و انرژی کشور که با هدف توسعه روابط و سرمایه‌گذاری‌های مشترک در صنعت آب و برق و بازدید از نخستین نمایشگاه تخصصی آب، برق و انرژی‌های نو ایران به افغانستان سفر کرده است، ظهر امروز وارد فرودگاه کابل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هیئت امروز دیدارهایی را با مقامات دولت افغانستان از جمله محمد حنیف اتمر سرپرست وزارت امور خارجه و عبدالهادی ارغندیوال، وزیر مالیه این کشور خواهند داشت.

حضور در نخستین نمایشگاه اختصاصی – تخصصی آب، برق، انرژی‌های نو، خدمات فنی مهندسی ایران که از تاریخ یکم تا سوم مهرماه در کشور افغانستان برگزار می‌شود، از برنامه‌های دیگر این هیئت است. در حاشیه برگزاری نخستین نمایشگاه اختصاصی – تخصصی ایران در افغانستان، نشست‌هایی با حضور شرکت‌های ایرانی و مقام‌های دولتی و بخش خصوصی، تجار و بازرگانان افغانی برگزار خواهد شد.

همچنین طبق برنامه در این نشست‌ها، قرار است فرصت‌های همکاری موجود به منظور سرمایه‌گذاری و توسعه فعالیت‌های اقتصادی و تجاری به‌ویژه در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر بررسی شده و گفت‌و‌گوهای دوجانبه در نمایشگاه با بخش خصوصی و نیز فرصت‌های همکاری موجود برای سرمایه‌گذاری و توسعه فعالیت‌های اقتصادی و تجاری صورت گیرد.

نخستین نمایشگاه اختصاصی – تخصصی آب، برق، انرژی، ایران از تاریخ یکم تا سوم مهرماه امسال با حضور حدود ۷۰ شرکت در فضای نمایشگاهی ۶۰۰ مترمربع در کشور افغانستان برگزار خواهد شد.

هیئت ایرانی در این سفر متشکل از همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، محمد ساتکین معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساتبا، محمد ولی علاءالدینی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ساتکاب، محمدحسن متولی‌زاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل توانیر، علی عدالت، دستیار وزیر نیرو در امور کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و افغانستان و علی‌اصغر اسماعیل‌نیا، معاون هماهنگی مالی، پشتیبانی و امور مجامع توانیر است.

برچسب هاافغانستان انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) ایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا) محمد ساتکین محمدحسن متولی زاده همایون حائری وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: افغانستان ایران همایون حائری وزارت نیرو آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو نخستین نمایشگاه برق و انرژی وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رافائل گروسی وارد تهران شد

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با هدف دیدار با مسوولان کشور و حضور در نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای وارد ایران شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 وارد ایران شد و مورد استقبال بهروز کمالوندی، سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران قرار گرفت.

در این سفر رافائل گروسی قرار است ضمن دیدار با مسوولان کشور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، در نخستین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای که هم اکنون در شهر اصفهان در حال برگزاری است، حضور یابد.

آغاز به کار پنل‌های نخستین کنفرانس بین‌‌المللی علوم هسته‌ایبرگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته‌ای در اصفهان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افغانستان| روز «دخترانه» در قصر «دارالامان»
  • رافائل گروسی وارد تهران شد
  • غرفه ذوب آهن اصفهان پربازدید ترین در بین صنایع فولادی
  • وعده اتمام خاموشی‌ها در تابستان جاری/ کاهش مصرف خانگی دیگر استان‌ها، راه‌حل توسعه برق در استان‌های دیگر است؟
  • خبر مهم وزیر کشور درباره پذیرش اتباع جدید
  • وزیر کشور: بازگشت ۱.۵ میلیون اتباع خارجی به کشور‌های خود/ اتباع جدید نمی‌پذیریم
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • معاون وزیر نیرو: امسال خاموشی نداریم
  • وزارت نیرو: امسال خاموشی نداریم