Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: بر اساس برآوردهای اولیه سیلاب بیش از ۵۰ میلیارد تومان خسارت به راه‌ها و ابنیه فنی تالش وارد کرد. - اخبار استانها -

فریبرز مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با بیان اینکه طبق برآوردهای اولیه انجام شده بارش شدید باران و جاری شدن سیل 50 میلیارد تومان خسارت به راه‌ها و ابنیه فنی در تالش وارد کرده است اظهار داشت: سیلاب اخیر تالش خسارت‌ها و آسیب‌های زیادی را به جاده‌ها و مسیرهای دسترسی وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان حضور مجموعه راهداری در مناطق غرب استان در چند روز گذشته و در پی بارش شدید باران را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: با توجه به اخطاریه‌هایی که از قبل صادر شده بود راهداری گیلان نیز با تجمیع امکانات و تجهیزات، خود را جهت مقابله با هر شرایط بحرانی آماده کرد.

مرادی با بیان اینکه سیل در مناطق کوهستانی تالش اتفاق افتاده است و خسارت‌های زیادی را به راه‌های دسترسی و جاده‌های منطقه وارد کرده است تصریح کرد: در ساعات گذشته رانش زمین و ریزش کوه را به علت سیلاب در مناطق کوهستانی شهرستان تالش شاهد بوده‌ایم که این امر مشکلاتی را در امر تردد مردم ایجاد کرد.

گیلان| تخریب پل‌ها و منازل روستایی در تالش؛ سیلاب 250 میلیارد ریال به این شهرستان خسارت وارد کردگیلان| خسارات زیاد و قطعی گاز در مناطق سیل‌زده تالش؛ مسیر اسالم به خلخال مسدود شدروایت تسنیم از مناطق سیل‌زده معمولان|خانه‌های نیمه‌کاره روی دست سیل‌زدگان در آستانه فصل بارش‌+ تصاویر

وی میزان و برآوردهای اولیه خسارات وارده بر راه‌ها و ابنیه فنی شهرستان تالش را به علت سیلاب روز گذشته برشمرد و ابراز داشت: بر اساس بازدیدهای میدانی که تاکنون به عمل آمده و تخمین‌های اولیه پرسنل و کارشناسان راهداری بیش از 50 میلیارد تومان خسارت به راه‌ها و ابنیه فنی در تالش وارد شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با تأکید بر اینکه برخی از راه‌های کوهستانی به علت وقوع سیلاب و جمع شدن لایه‌های رسوبی مسدود هستند ابراز داشت: مجموعه راهداری استان گیلان در تلاش است که در اسرع وقت نسبت به بازگشایی مسیرهای مسدود شده اقدام کند تا شرایط عادی برای ترددها فراهم شود.

مرادی بازگشایی مسیرها و جاده‌ها توسط امکانات راهداری و سپس وارد عمل شدن سایر دستگاه‌های خدماتی برای کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده تالش را متذکر شد و خاطرنشان کرد: راهداری هم‌اینک در حال بازگشایی آن دسته از محورهای کوهستانی شهرستان تالش است که در ساعات اولیه وقوع سیلاب مسدود شدند.

وی سیلابی که در سال 97 و 98 در استان گیلان به وقوع پیوست را نیز مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه به موجب آن برخی از پل‌ها و راه‌های دسترسی تخریب شده و یا آسیب شدید دیدند ابراز داشت: در سیل سال 97 چند دستگاه پل در شهرهای فومن، صومعه‌سرا و املش تخریب شده که هم‌اینک در حال بازسازی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان ساخت پل کابلی آستانه‌اشرفیه را به عنوان یکی از پروژه‌های ملی نیز مورد اشاره قرار داد و با تأکید بر اینکه هماهنگی‌های لازم در این مورد انجام شده است گفت: به محض ابلاغ اعتبارات لازم روند اجرای این پروژه سرعت می‌گیرد و انتظار داریم تا دهه فجر امسال هم به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/614/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان خسارت به راه ها و ابنیه فنی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان تالش وارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۳۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سرپرست فرمانداری مهریز گفت:بر اثر بارش‌های اخیر و جاری شدن سیلاب نه منزل سطح شهر و مناطق روستایی دچار خسارت شدند.


احمد آخوندی افزود: خسارت وارده به منازل بالای پنجاه درصد بوده که بررسی و اقدام لازم صورت گرفته است.


فرمانده حوزه علی بن ابطالب (ع) مهریز گفت: گروه‌هایی که به صورت خودجوش برای کمک به شهروندان مهریزی آماده به خدمت بودند، گروه‌های جهادی بودند که با هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای تخلیه سیلاب، رفع گل و لای خانه‌های درگیر سیل اقدامات موثری را انجام دادند.


دهقانیزاده افزود: در قالب سه گروه جهادی حدود سی نفر از بسیجیان و جهادگران چای کار بودند و کمک کردند.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • باران سیل‌آسای زواره خشت‌های شهر را با خود برد
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • خسارت ۱۴۵ میلیارد تومانی بارندگی به کشاورزی خراسان جنوبی
  • خسارت ۶۸۰ میلیارد تومانی بارندگی درخراسان جنوبی