Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@02:47:44 GMT

اعتراض سرخپوشان به بخشش بن عطیه

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۳۸۷۷

اعتراض سرخپوشان به بخشش بن عطیه

به گزارش افکارنیوز،

در حالی که مهدی بن عطیه مدافع مراکشی تیم فوتبال الدحیل قطر در بازی با الشارجه امارات از زمین اخراج شده بود، اما لحظاتی قبل کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی عجیب این بازیکن را بخشید و در بیانیه‌ای اعلام کرد که طبق نتیجه بازرسی کمیته انضباطی و اخلاق AFC بن عطیه از تعلیق در هر دیداری آزاد بوده و می‌تواند مقابل پرسپولیس بازی کند، ضمن این که جریمه‌ای هم برای وی در نظر گرفته نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشش بن عطیه درست حدود سه ساعت قبل از بازی الدحیل و پرسپولیس اعتراضات مسؤولان باشگاه ایرانی را به دنبال داشت. بر همین اساس علیرضا اشرف اظهار داشت: این کار واقعا شائبه برانگیز و عجیب و غریب است. هیچ جای دنیا 2 ساعت مانده به بازی بازیکنی که در چنین تورنمنتی محروم است را نمی‌بخشند.

سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: بلافاصله از طریق ارتباط‌هایی که در AFC داشتیم دست به کار شدیم و به بخشش محرومیت بن عطیه اعتراض کردیم. بر همین اساس مراتب ناراحتی و اعتراض خود را به گوش مدیران AFC رساندیم زیرا واقعا تصمیم عجیب و غریبی اتخاذ شده است. نامه اعتراض رسمی خود را هم برای AFC ارسال می کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مهدی بن عطیه الدحیل قطر پرسپولیس پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا مهدی بن عطیه الدحیل قطر بن عطیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۳۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد. 

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. 
امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند. 

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!