Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اطلاع رسانی امنیتی عراق امروز (دوشنبه) اعلام کرد که مصطفی الکاظمی سازمان مبارزه با تروریسم و نیروی هوایی ارتش را مامور آزاد کردن یک فعال ربوده شده در جنوب این کشور کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، این گروه در بیانیه‌ای تاکید کرد که مصطفی الکاظمی، نخست وزیر و فرمانده نیروهای مسلح عراق به فرماندهی عملیات مشترک دستور داد تا اقدامات فوری را برای پیدا کردن سجاد العراقی، فعال مدنی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد العراقی دو روز قبل در یکی از ورودی‌های استان ذی قار در شهر الناصریه در جنوب عراق ربوده شده است.

این گروه تاکید کرد که نیرویی از سازمان مبارزه با تروریسم مامور شده است که با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش به استان ذی‌ قار برود تا به دنبال این فرد ربوده شده بگردد و وی را آزاد کرده و قانون را در حق ربایندگان اجرا کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عراق ربوده شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۳۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام هوایی نوزاد دلیجانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: صبح روز گذشته ۶ اردیبهشت با توجه به وضعیت پزشکی نوزادی که چند ساعت از تولدش گذشته بود و به دنبال درخواست بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان مبنی بر نیاز به انتقال هوایی این نوزاد به بیمارستان امیرکبیر اراک، این بیمار به همراه متخصص اطفال توسط بالگرد اورژانس هوایی استان مرکزی در کمترین زمان ممکن از دلیجان به اراک منتقل شد.

دیگر خبرها

  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ