Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:10:27 GMT

افزایش ۳۴ درصدی کشف سرقت اماکن خصوصی در رزن

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۴۰۵۲

افزایش ۳۴ درصدی کشف سرقت اماکن خصوصی در رزن

سرهنگ علی زنگنه در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به واسطه حمایت و جلب اعتماد مردمی و با رعایت و اجرای درست قوانین و مقررات و بهره مندی از کارکنان متخصص و بکارگیری پیشرفته‌ترین ابزار و تجهیزات مدرن پلیسی به عنوان پلیسی مقتدر و ارزشی در بین پلیس‌های منطقه و حتی پلیس‌های پیشرفته جهان شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان رزن از افزایش ۳۴ درصدی کشف سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد و گفت: در حوزه برخورد با سارقین شاهد افزایش کشف ۱۰۰ درصدی سرقت مغازه و ۸ درصدی سرقت خودرو در رزن هستیم.

وی گفت: طی پنج ماهه گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کشف سرقت اماکن خصوصی نیز با افزایش ۳۴ درصدی همراه بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن یادآور شد: سرقت در شهرستان رزن با کاهش سه درصدی مواجه بوده است.

کد خبر 5029574

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگیری سارق فرماندهی انتظامی همدان علی زنگنه ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز شهرکرد چهل سالگی دفاع مقدس بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا توهین به پیامبر کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۴۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند

سرهنگ محسن غنیمتی گفت: در پی اعلام خبر سرقت منزل به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: عوامل انتظامی با مد نظر قرار دادن شیوه و شگرد سرقت در کمتر از سه ساعت ۲ سارق سابقه دار را برابر هماهنگی قضایی در مخفیگاه شان دستگیر کردند و اموال مسروقه از آنها کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی سارقان به مراجع قضایی، تصریح کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ ها در مهاباد
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز