Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@19:14:00 GMT

دستگیری فروشنده الکل تقلبی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۴۲۰۷

با تلاش ماموران پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی، یک فرد سودجو که با فروش الکل تقلبی موجب کور شدن یکی از شهروندان شده بود، شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد. ناطقان: بر اساس اعلام روز دوشنبه پلیس پایتخت، روز گذشته فردی با طرح شکایتی به پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی پایتخت مراجعه و اظهار کرد که در چند روز اخیر با فردی آشنا شده است که ادعا می‌کرد با مصرف الکل می‌توانیم خود را در مقابل ویروس کرونا محافظت کنیم و وی هم با توجه به اینکه به شدت از ابتلا به این ویروس هراس داشت، یک شیشه الکل از وی خریده و آن را مصرف کرده است ولی پس از مدتی دچار سردرد شدید و تاری چشم شده به نحوی که بینایی خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه این گزارش پلیس آمده است: پس از اظهارات شاکی، ماموران پلیس بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و هویت متهم و مخفیگاهش را شناسایی کردند.

بنابر این گزارش ماموران پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی پایتخت موفق شدند با هماهنگی‌های قضائی عصر روز 29 شهریور ماه متهم را در مخفیگاهش در حوالی میدان شوش دستگیر و به پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران انتقال دهند.

در ادامه این گزارش آمده است: متهم به جرم انتسابی مبنی بر فروش الکل‌های تقلبی به شهروندان مضطرب از ابتلا به بیماری کرونا اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی قضائی به دادسرا معرفی شد. منبع: عصر ایران برچسب ها: فروشنده ، الکل تقلبی ، دستگیری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فروشنده الکل تقلبی دستگیری پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۴۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری چهار شرور در زابل

  سرهنگ حمید نوری  اظهار داشت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر شرارت چهار نفر در یکی از محلات شهرستان زابل، بلافاصله ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

 وی افزود:با توجه به حساسیت موضوع، ماموران اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری متهمان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و در نهایت موفق شدند محل اختفای متهمان را شناسایی و هر چهار نفر آنها را در یک عملیات غافلگیرانه به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری دستگیر کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه متهمین به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند؛ بیان داشت: از تمامی ظرفیت خود استفاده خواهیم کرد تا فضا را برای هنجارشکنان ناامن کنیم. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس فتای سمنان درباره فروشنده های دوره گرد
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند