Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «انوشیروان محسنی‌بندپی» عصر دوشنبه در حاشیه برگزاری بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان تهران به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این روزها بر اساس ارزیابی‌ها میزان ریسک‌پذیری در مترو و اتوبوس به ۴۵ تا ۵۰ درصد رسیده است.

وی تصریح کرد: استفاده از ماسک در مترو و اتوبوس مناسب بوده اما این اماکن در رعایت فاصله اجتماعی این اماکن پرخطر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران تاکید کرد: روزانه یک میلیون سفر در مترو انجام می‌شود و ۸۰۰ هزار مسافر با اتوبوس جابجا می‌شوند؛ در حالی که فاصله میان آنان بسیار ناچیز است و در چنین شرایطی باید هم شاهد شیوع بیشتر بیماری کرونا باشیم.

وی با بیان اینکه میزان بیماران سرپایی، بستری و حتی مرگ و میر در این استان افزایشی است، تاکید کرد: دستگاه‌های نظارتی در این زمینه باید اقدام بیشتری داشته باشند و با متخلفان برخورد کنند.

«محسنی بندپی» در زمینه دورکاری کارمندان دولت نیز بیان کرد:‌ فعلا دورکاری کارمندان ادارات لغو شده اما برابر مصوبه‌های ستاد ملی کرونا کارمندانی که بیماری زمینه‌ای دارند، می‌توانند به دورکاری بروند اما دورکاری مابقی کارمندان فعلا در دستور کار نیست.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۴۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این بنر عجیب از شهرداری در مترو صدای همه تهرانی‌ها را درآورد! +تصویر

تبلیغ شهرداری تهران در ایستگاه مترو که به توجیه قرارداد خارجی این نهاد با یک شرکت چینی می‌پردازد، با واکنش تند کاربران فضای مجازی روبرو شده است. در این‌باره سجاد عابدی (فعال رسانه‌ای) نوشت: زاکانی می‌تواند جنس خارجی بخرد و بگوید چون قیمتش به‌صرفه‌تر و کیفیتش بهتر بود، ولی ما مردم باید از تولید داخل حمایت کنیم، انتقاد هم بکنیم بی‌بصیرت و حقیر می‌شویم! ای بیچاره مردم، ای بیچاره مردم.

دیگر خبرها

  • ◄ متروی قم در پیچ ؛ واگن 6 میلیاردی به 51 میلیارد رسید!
  • این بنر عجیب از شهرداری در مترو صدای همه تهرانی‌ها را درآورد! +تصویر
  • مزه دورکاری در اقتصاد آمریکا
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • هوش مصنوعی رابطه بین روده و آلزایمر را کشف کرد!
  • فیلم/ وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • راه کار‌های اساسی در زمینه حفظ سلامت دهان و دندان در جامعه/ برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دندان چیست؟
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها