Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@07:51:20 GMT

جبهه دفاع امروز مسؤولان رسیدگی به وضع مردم است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۴۷۲۸

جبهه دفاع امروز مسؤولان رسیدگی به وضع مردم است

جلالی با تأکید بر این که همه ما در برابر خون شهیدان مسؤولیت داریم و باید پاسخگو باشیم، گفت: جبهه دفاع امروز ما در برابر هجمه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دشمنان رسیدگی به وضع مردم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «عبدالله جلالی» عصر امروز(دوشنبه 31 شهریور) در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم، ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بی شک باید قدردان تلاش ها و زحمات و ایثارگری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باشیم و همه ما مدیون خون شهیدان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: حقیقتا دفاع مقدس یادآور رشادت ها، از خودگذشتگی ها، ایثار و جان فشانی مردم ایران و بسیجیان عزیز و سپاهیان و ارتشیان ملت شریف ما هست که با تمام توان و قدرت و با هدایت امام راحل توانستند جنگ را اداره کرده و در برابر دشمن ایستادگی کنند.

 

وی با بیان این که همه ما در این جلسه به نوعی آن دوران را به خاطر داریم، گفت: فراموش نمی کنیم که چه عزیزان و چه بزرگوارانی را از دست دادیم، شهدایی که با علم و آگاهی و معرفت این مسیر را طی کردند و به سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) پیوستند، اما مفتخریم که این شهدا در مسیر دفادع از اسلام و انقلاب و شرف و عزت و ناموس ایران اسلامی از پیش ما رفتند.

 

جلالی تصریح کرد: امروز هم شاهدیم که جبهه های جنگ در ابعاد مختلف هنوز وجود دارد و حتی گسترده تر از گذشته نیز شده و تا زمانی که دشمن هست جبهه دفاع از اسلام هم باقی است، دشمنانی که از گذشته دور برای از بین بردن دین و اسلام از همه تلاش های خود بهره برده اند.

 

وی با بیان این که میدان مبارزه با دشمن در دوران دفاع مقدس بیشتر در حوزه نظامی بود ولی امروز دشمنان ما حوزه اقتصاد، فرهنگ و اجتماع را بیشتر از حوزه نظامی هدف گرفته اند، اما مردم هوشیار و آگاه ما هرگز فریب دشمنان را نخورده و دست از آرمان های انقلاب و امام راحل برنمی دارند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان این که دفاع امروز ما در عرصه مسؤولیتی که داریم، دفاع از حقوق مردم است، گفت: مسؤولیت ما امروز بیش از گذشته سنگین است و باید هرچه تلاش داریم انجام بدهیم تا به ویژه در قم که خاستگاه انقلاب اسلامی است، شرمنده مردم انقلابی و عزیز خود نباشیم و بتوانیم دین خود را به انقلاب و این شهر مقدس ادا کنیم.

پایان پیام/694

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس شورای شهر قم عبدالله جلالی شورای شهر قم هفته دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۴۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور گفت: اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور، ثمره وحدت، همدلی و یکپارچگی نیروهای مسلح تحت تدابیر فرمانده معظم کل قواست. - اخبار استانها -

بعه گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی در مراسم استقبال از کارکنان وظیفه جدید الورود به این منطقه پدافندی، با بیان اینکه توانمندی، همدلی و یکرنگی موجود بین نیروهای مسلح، تأمین کننده اقتدار و امنیت کشور است، گفت: امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌روزترین و مجهزترین سامانه‌‌ها را در اختیار دارد و این واقعیتی انکارناپذیر است که نیروهای مسلح ما از قدرت برتر پدافند هوایی در منطقه برخوردار هستند و دشمنان نیز این را به خوبی می‌دانند.

وی افزود: به واسطه همت بلند و اعتماد به توانمندی جوانان و دانشمندان داخلی از محدوده شعار خارج و وارد عرصه عمل و به یک قدرت در منطقه تبدیل شده‌ ایم.

امیر سرتیپ دوم ستاد معصومی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با نثار جان خود در هشت سال دفاع مقدس از شرف، عزت و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: اگر امروز دانشمندان ما در علوم مختلف و سلاح‌های نظامی سرآمد جهانیان هستند به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه سربازان نماد ایستادگی و استقامت کشور هستند، تاکید کرد: سربازان چشمان بیدار جامعه بوده و جزو نیروهای بی‌ادعا در نیروهای مسلح هستند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور دوران مقدس سربازی را شاداب‌‌ترین زمان زندگی سربازان دانست و گفت: سربازان در ایثار، فداکاری، اسوه و نمونه بودن دارای کارکرد مثبت اجتماعی هستند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • آیت‌الله رئیسی: صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد