Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@15:04:43 GMT

آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۴۷۵۷

آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع کرد

وزیر خارجه آمریکا از اعمال تحریم‌هایی جدید علیه ایران از جمله علیه وزارت دفاع و سازمان انرژی اتمی کشورمان خبر داد.

قدس آنلاین: مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا روز دوشنبه در کفنرانسی خبری به همراه چند تن دیگر از مقامات ارشد آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه کشورمان از جمله وزارت دفاع و رئیس این وزارت‌خانه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پامپئو گفت: «تفاوتی نمی‌کند چه کسی باشید. اگر از تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران تخطی کنید، با خطر تحریم مواجه می‌شوید.»

استیون منوچین، وزیر خزانه‌داری آمریکا هم که در این کنفرانس حاضر بود اعلام کرد که این وزارتخانه نهادهایی را که از برنامه‌های هسته‌ای و موشک‌های بالیستیک ایران حمایت می‌کنند و مقامات ارشد ناظر بر قدرت هسته‌ای ایران و توسعه موشک‌های بالیستیک را هدف قرار داده است.

منوچین همچنین اعلام کرد که برخی از اهداف مرتبط با سازمان انرژی اتمی ایران هستند.سازمان صنایع دفاعی و برخی از معاونان سازمان انرژی اتمی کشورمان در این فهرست هستند.

همچنین الیوت آبرامز، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و ونزوئلا از تحریم 5 دانشمند هسته‌ای ایرانی ''برای فراهم کردن و کمک‌رسانی در برنامه توسعه هسته‌ای ایران'' تحریم کرده است.

این خبر تکمیل می‌شود

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مایک پمپئو استیون منوچین تحریم جدیدآمریکا هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۴۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون سازمان انرژی اتمی: ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است

به  گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا جواد کریمی‌ثابت صبح امروز (دوشنبه، ۱۷ اردیبهش‌ماه) در آیین آغاز به کار میزگردها و پنل‌های تخصصی سی امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای گفت: شاهد برگزاری نخستین کنفرانس هسته‌ای در سطح بین‌المللی و به‌صورت گسترده هستیم که این رویداد علمی با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

رییس انجمن هسته‌ای ایران درباره تعداد آثار ارایه شده به این کنفرانس عنوان کرد: بیش از ۵۰۰ مقاله در سطح علمی بسیار بالا را دریافت کردیم که از میان آن‌ها، ۴۲۰ مقاله توسط داوران پذیرفته شد.

وی افزود: در جریان این کنفرانس ۳ روزه، برنامه‌ریزی شده تا ۱۶ میزگرد و پنل تخصصی برگزار شود که در حوزه‌های گوناگون که تمام فعالیت‌های هسته‌ای را پوشش خواهند داد.

کریمی‌ثابت گفت: حدود ۱۰۰ سخنرانی علمی در قسمت‌های گوناگون ارایه می‌شود که در مجموع بیش از ۵۰ سخنران خارجی خواهیم داشت که به‌صورت مجازی و حضوری در کنفرانس سخنرانی حضور دارند و به ارایه آخرین دستاوردهای علمی خود می‌پردازند.

رییس مرکز ملی نظام کیفیت و استانداردهای اتمی ایران تصریح کرد: نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در ۴ بخش سخنرانی‌های علمی، پوسترها، میزگردها و پنل‌های تخصصی و نمایشگاه جانبی برگزار خواهد شد.

گفتنی است مراسم افتتاحیه سی امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای با حضور محمد اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، معاون وی، مدیران ارشد صنعت هسته‌ای، متخصصان داخلی و خارجی و ... عصر امروز (دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت‌ماه) در اصفهان برگزار می‌شود.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903385

دیگر خبرها

  • کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز شد
  • اسلامی: آماده‌ انتقال فناوری‌ها را به سایر کشورها داریم
  • نویسنده گزارش جعلی بی‌بی‌سی چه کسی است؟ /دست به دست شدن یک سوژه میان منافقین، موساد و انگلیسی‌ها
  • معاون سازمان انرژی اتمی: ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته‌ای
  • آغاز به کار پنل‌های نخستین کنفرانس بین‌‌المللی علوم هسته‌ای
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته ای
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران
  • رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین