Web Analytics Made Easy - Statcounter

عطاالله ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در شرایط کنونی کشور کشاورزی به عنوان محور اقتصادی کشور جایگاه ویژه ای دارد و توسعه بخش کشاورزی با نگرش پایداری کشاورزی باید مورد توجه قرار گیرد

وی با اشاره به لزوم ورود بخش خصوصی در بخش کشاورزی استان گفت: استانی با این ظرفیت در بخش کشاورزی نیازمند ورود سرمایه گذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: رتبه نخست تولید بادام، رتبه نخست تولید ماهیان سردابی، جایگاه ویژه استان در دامپروری ورود سرمایه گذار در این بخش عظیم را فراهم کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: پایش ظرفیت‌های منطقه‌ای و شهرستانی در دستور کار قرار دارد که بتوانیم از پتانسیل و ظرفیت‌های نهفته بخش کشاورزی در همه مناطق استان استفاده کنیم

ابراهیمی توجه به مدیریت نوین، استفاده از ظرفیت‌های سرمایه گذاری بخش خصوصی و شرکت‌ها، بهره گیری از ظرفیت‌های ویژه استان بخصوص زمینه سازی برای افرایش بهره وری کشاورزی را از جمله مواردی دانست که می‌بایست برای جهش تولید به آن توجه و اهتمام داشت.

کد خبر 5029680

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری جذب سرمایه گذاری ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز شهرکرد چهل سالگی دفاع مقدس بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا توهین به پیامبر کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل بخش کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است

سرهنگ نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از لغزندگی محور‌های شهرکرد، کیار، سامان، فارسان، بن، اردل، لردگان، بروجن و کوهرنگ و گردنه‌های استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون تمامی جاده‌های این استان باز و تردد در آن‌ها روان است.

بیشتر بخوانید

وقوع ۱۴ مورد واژگونی خودرو در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری