Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@12:12:48 GMT

هدف ستاره جدید چلسی؛ جام جهانی 2022

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۵۱۲۴

هدف ستاره جدید چلسی؛ جام جهانی 2022

تیاگو سیلوا، مدافع جدید چلسی هدفش از انتقال به این تیم را کسب پیروزی های فراوان توصیف کرد.


به گزارش "ورزش سه"، تیاگو سیلوا بعد از سپری کردن هشت سال فوق العاده در پاری سن ژرمن و دستیابی به افتخارات فراوان، چندی قبل و به صورت آزاد به چلسی پیوست. این مدافع 35 ساله مدعی شد قصد دارد در چام جهانی بعدی که در سال 2022 در قطر برگزار خواهد شد نیز در ترکیب تیم ملی برزیل حضور پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

تیاگو سیلوا گفت: "آنچه به من انگیزه می دهد، تلاش و همیشه تشنه پیروزی بودن است، من می خواهم با تمام توان برای رسیدن به این هدف مبارزه کنم. بعد از انتقال به لیگ برتر، هدف اصلی من کسب عنوان قهرمانی در لیگ است و من مطمئن هستم که در هر مرحله از این مسیر مبارزه خواهیم کرد. چلسی تیم واقعا قدرتمندی است، ما سرمربی فوق العاده ای داریم و من به اینجا آمده ام که به هر طریق کمک کنم تا چلسی به رسیدن به اهدافش نزدیک تر شود. انگیزه من ورود به زمین بازی و سپس پیروزی، پیروزی و پیروزی است. من به چیز دیگری فکر نمی کنم.

 

چشم انداز بازی در جام جهانی بعدی موضوع دیگری است که واقعا مرا به سمت جلو سوق می دهد. تا زمان جام جهانی 2022 تقریبا 38 ساله خواهم بود و انگیزه فوق العاده ای دارم که بتوانم شرایط خوبی برای آن مقطع داشته باشم."

چلسی تیاگو سیلوا پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی تیاگو سیلوا پاری سن ژرمن تیاگو سیلوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۵۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در دیدار عقب افتاده از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی آرسنال به میدان رفت و با دریافت پنج گل از حریف در دربی لندن شکست سختی خورد.

شاگردان میکل آرتتا موفق شدند در این بازی خیلی زود و در حالی که تنها چهار دقیقه از شروع این دیدار گذشته بود به گل برسند و از حریف پیش بیفتند اما شرایط می‌توانست برای چلسی با اخراج جکسون بسیار دشوارتر شود که داور تصمیم دیگری گرفت.

این بازیکن خطای شدیدی روی پای تومیاسو انجام داد و در صحنه به خوبی مشخص بود که با استوک کفشش به مچ پای بازیکن حریف ضربه زده است و با وجود اینکه داور یک ضربه آزاد به سود آرسنال اعلام کرد اما حتی کمک داور ویدیویی هم برای اخراج این ستاره چلسی دست به کار نشد.

فردیناند در گفتگو با تی ان تی اسپورت درباره این صحنه اظهار داشت:« هیچ کدام از ما نمی‌توانستیم باور کنیم که این صحنه حتی توسط کمک داور ویدیویی بررسی هم نشده است. ما باورمان نمی‌شد.

در این فصل صحنه‌های بسیاری به بدی همین صحنه یا حتی کمتر از آن دیده بودیم و شاید با خودمان فکر کنیم که آنها باید اخراج می‌شدند. این خطایی و قوانین باید عوض شوند تا بازیکنان در چنین صحنه‌هایی با کارت قرمز روبرو شوند.»

دیگر خبرها

  • ستاره چلسی فصل را از دست داد، آرژانتین نگران کوپا!‏
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • ناراحتی آرتتا برای پوچتینو: من کنارتم!
  • تیاگو سیلوا با فلومیننزه به توافق اولیه دست یافت
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • همسر تیاگو سیلوا و واکنش کنایه‌آمیز پس از تحقیر چلسی به دست آرسنال! / عکس
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم