Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@20:14:44 GMT

المعز علی، کاپیتانی برای تمام فصول (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۵۴۷۳

الدحیل توانست به لطف درخشش کاپیتان جوانش، از سد پرسپولیس گذشته و به صدر جدول رده بندی صعود کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های الدحیل و پرسپولیس در پنجمین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با تک کل المعز علی کاپیتان قطری ها از روی نقطه پنالتی به سود الدحیل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار که حاشیه هایی را در پی بخشیده شدن مهدی بن عطیه مدافع الدحیل در فاصله چند ساعت تا شروع ببازی به همراه داشت، شاگردان گل محمدی بازی خوبی را از خود نشان دادند و بر اثر یک اشتباه، بازی را به حریف پرمهره خود واگذار کردند.


المعز علی کاپیتان الدحیل مرد نخست این میدان بود و توانست تک گل بازی را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. بازیکن تیم ملی قطر که متولد خارطوم سودان است، پس از مهاجرت خانواده اش به قطر، در کمپ اسپایر این کشور رشد کرد و اکنون یکی از بهترین مهاجمین آسیا و تیم ملی قطر است.

 


المعزعلی که تاکنون 32 گل برای الدحیل در رقابت های مختلف به ثمر رسانده است، در دیدار مقابل پرسپولیس، هفتمین گلش را در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند که 3 مورد از آن در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رسیده است.


مهاجم تیم ملی قطر که طی 43 بازی ملی 23 گل به ثمر رسانده، در دیدار مقابل پرسپولیس 3 بار دروازه حامد لک را تهدید کرد که در 2 مورد آن، سنگربان پرسپولیس موفق به شوت های المعز علی شد و فقط یکبار از روی نقطه پنالتی این نبرد را به مهاجم تیم ملی قطر باخت.


المعز علی همچنین در این بازی، 5 نبرد هوایی موفق داشت و در 7 نبرد هوایی نیز جدال را به مدافعین پرسپولیس واگذار کرد. او 4 عملکرد دفاعی موفق نیز از خود به ثبت رساند و 2 بار نیز بازیکنان پرسپولیس را دریبل زد. 72 درصد از پاس های او نیز به سلامت به مقصد رسیدند.


المعز علی در پایان دیدار مقابل پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. الدحیل به لطف تک گل 3 امتیازی این بازیکن، به صدر جدول صعود کرد و گام بلندی را در جهت صعود به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها برداشت.

 

 

تیم ملی قطر قطر معز علی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی قطر قطر معز علی تیم ملی قطر المعز علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۵۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری، کاپیتان پرسپولیس پنالتی هفتم پرسپولیس در اراک را خراب کرد تا با گل شدن توپ نقی‌زاده آلومینیوم صعود کند.

حالا ساعتی پس از این مسابقه جذاب، امیری در اینستاگرامش از هواداران و اعضای تیم پرسپولیس عذرخواهی کرد.

امیری نوشت:"سلام بر هوادارانِ عزیز تیم پر افتخار پرسپولیس. از اینکه امروز باعث حذف تیم شدم بسیار ناراحتم و همینجا از همه شما هوادارانِ عزیز ، هم تیمی ها و تمام عواملِ باشگاه بزرگِ پرسپولیس عذرخواهی میکنم، امیدوارم بنده رو ببخشید و از این تیم مثل همیشه حمایت کنید چون چیزی که ماندگاره پرسپولیسِه که با پشتوانه ی شما قوی و بزرگ تا همیشه می مونه.

من هم تمام سعی و تلاشم رو میکنم که در ادامه و در مسابقات پیشِ رو جبران کنم سلام بر هوادارانِ عزیز تیم پر افتخار پرسپولیس."

دیگر خبرها

  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی
  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟
  • لیگ برای این بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس تمام شد
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس