Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بدون اینکه موقعیتی به حریف بدهیم بازی را باختیم و الدحیل با یک پنالتی به پیروزی رسید.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی با الدحیل قطر اظهار داشت: نتیجه بازی برای ما دلخواه و دلچسب نبود و دوست داشتیم نتیجه دیگری بگیریم که متاسفانه نتوانستیم. مشکلاتی در کسب نتیجه داشتیم که یکی از آنها خستگی بازیکنان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مجموع بازی باکیفیتی را شاهد نبودیم که بیشتر به این موضوع برمی‌گردد که باید در هشت روز سه بازی انجام بدهیم. در مجموع این بازی هم برای الدحیل سخت بود و هم برای پرسپولیس.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: می‌توانستیم در نیمه اول به گل برسیم و از موقعیت های خود استفاده کنیم. بدون اینکه موقعیتی به حریف بدهیم بازی را باختیم و الدحیل هیچ موقعیتی نداشت و با یک پنالتی به پیروزی رسید.

گل محمدی افزود: داور می توانست صحنه آخری که روی مهاجم ما خطا شد، پنالتی بگیرد اما متاسفانه خیلی راحت از این صحنه گذشتند. با وضعیت فعلی مان تنها باید به فکر ریکاوری و فکر کردن به بازی با الشارجه باشیم.

وی ادامه داد: بازی سختی را با شارجه پیش رو داریم و باید تمام تمرکزمان روی احیا کردن تیم باشد تا بتوانیم مقابل این تیم به پیروزی برسیم. این تنها موضوعی است که باید درباره اش فکر کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره بدون تمرکز بودن بازیکنان این تیم در زدن ضربات آخر گفت: باید در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشتیم و آنها را محکم تر می زدیم. متاسفانه موقعیت های خوبی را از دست دادیم. اینکه در دیدار به این سنگینی چنین موقعیت هایی را به دست می آوریم جای خوشحالی دارد اما باید از آنها خوب استفاده می کردیم.

بیشتر بخوانید:

کارشناسی داوری پرسپولیس و الدحیل قطر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۵۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برخی اوقات برخوردها متفاوت است. مثلا در نشست‌های خبری حتما سرمربی باید حضور داشته باشد، اما مطمئنم خیلی از سرمربیان حاضر نمی‌شوند و نمی‌دانم جریمه می‌شوند یا خیر.

سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از تقابل سپاهان و استقلال خوزستان، ضمن تشکر از باشگاه سپاهان بابت مهمان‌نوازیشان، اظهار کرد: برخی شهرها حتی ما را برای کنفرانس خبری پیش بازی دعوت نکردند. فردا یکی از بازی‌های مهم و حساس ما است و با شناختی که از سپاهان داریم بازی بسیاری سختی داریم.

وی افزود: بازیکنانمان همیشه بازی‌های بزرگ سربلندمان کردند و امیدوارم با کسب امتیاز از زمین خارج شوید. پورموسوی در خصوص شکایت باشگاه به انتخاب داور این دیدار تصریح کرد: باشگاه نسبت به قضاوت‌ها در سال‌های قبل معترض بود. به عقیده من چیدمان داوری باید جوری باشد که شک و شبهه ایجاد نکند و از قبل بازی کسی سمت داور نرود.

او ادامه داد: اکرمی از داوران خوب و باتجربه است، اما شکایت باشگاه نسبت به فصل‌های قبل و زمانی که من حضوز نداشتم است. از سوی دیگر داور این بازی با احترام شمالی است و شاید ذهنیت باشد که هفته بعد با نساجی بازی داریم.

سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به جریمه عبدالله ویسی، خاطر نشان کرد: ویسی حرفی زد که همه ما اعتقاد داریم، برخی اوقات برخوردها متفاوت است. حتما سرمربی باید حضور داشته باشد، اما مطمئنم خیلی از سرمربیان حاضر نمی‌شوند و نمی‌دانم جریمه می‌شوند یا خیر.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!
  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • به عراق صادرات داریم اما بخاطر مسائل بانکی نمی توانیم پولش را بگیریم!
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • به عراق صادرات داریم اما بخاطر مسائل بانکی نمی توانیم پولش را بگیریم
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!