Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@01:09:31 GMT

تساوی سپاهان و العین در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۵۸۴۵

تساوی سپاهان و العین در نیمه نخست

تیم‌های فوتبال سپاهان و العین از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفته‌اند. نیمه اول این دیدار با تساوی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و العین امارات امشب (دوشنبه) در دیداری از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ در دوحه قطر به مصاف هم رفتند. نیمه اول این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان این مسابقه را با ترکیبی متفاوت از دو بازی قبلی‌اش آغاز کرد و نویدکیا تصمیم گرفت به نفراتی مثل محمد کریمی، رضا میرزایی و یاسین سلمانی از ابتدا میدان بدهد.

روش بازی سپاهان در این بازی تقریبا مشابه بازی اولش با النصر بود و زردپوشان دفاع را از نیمه خودی شروع می‌کردند. سپاهان برای امیدوار ماندن به صعود از این گروه باید برابر العین پیروز شود اما این مساله باعث نشد تا آن‌ها به آب و آتش بزنند. تعداد پاس‌های متوالی سپاهانی‌ها به عدد قابل توجهی نمی‌رسید و آن‌ها نتوانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کنند. 

البته بازی بدون موقعیت گل هم نبود و بازیکنان العین در ۱۰ دقیقه ابتدایی مسابقه چند بار به نزدیکی دروازه سپاهان رسیدند و موقعیت‌های خوبی هم خلق کردند اما واکنش‌های نیازمند باعث شد دروازه سپاهان بسته بماند.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، عزت‌الله پورقاز، رسول نویدکیا، محسن الغسانی، رضا میرزایی، محمد محبی، محمد کریمی، یاسین سلمانی، محمد نژادمهدی، مهدی ترکمان و کی‌روش استنلی.

ترکیب العین: خالد عیسی، علی سعید البلوشی، اسماعیل احمد، سوکاسا شیوتانی، احمد برمان، ریان یسلم، اسلام‌خان باویرژان، بندر الاحبابی، سالم عبدالله، کایو کاندو و کودجو لابا.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال سپاهان العین استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۵۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا

به گزارش "ورزش سه"، العین موفق شد در عین ناباوری همگان، دیدار دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که به فینال غرب آسیا نیز ملقب شده، با نتیجه چهار بر دو از سد الهلال عبور کند و حالا امشب برای تکمیل این شگفتی، به دنبال کسب نتیجه لازم در کینگدام آرناست.

هرنان کرسپو که فصل قبل و با الدحیل در مرحله نیمه نهایی این پیکارها با 7 گل از الهلال شکست خورده بود، در پی انتقام آن نتیجه و رسیدن به مسابقه فینال است تا بتواند عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

برای بازی امروز، خالد عیسی در درون دروازه العین قرار گرفته است. دو مدافع مرکزی این تیم کوامی اوتون و خالد الهاشمی هستند. در سمت راست نیز بندر الاحبابی، کاپیتان العین، حضور دارد و در سمت چپ نیز اریک مندز به بازی می‌پردازد.

هرنان کرسپو در این مسابقه از دو هافبک مرکزی در ترکیب تیمش بهره می‌برد. پارک یونگ وو بازیکن مطرح کره‌ای و یحیی نادر بازیکنان میزبان هستند. محمد عباس که با دریافت کارت زرد در بازی رفت این مسابقه را از دست داد، جای خود را به احمد برمان داده است.

کاکو رومرو در سمت راست و ماتیاس پالاسیوس در سمت چپ به عنوان وینگرهای العین بازی می‌کنند. در نوک خط حمله نیز سفیان رحیمی مراکشی حضور دارد. او در بازی رفت الزعیم را به آتش کشید و سه مرتبه موفق به گلزنی شد. این بازیکن که در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل النصر نیز دروازه تیم عربستانی را باز کرده بود، می‌خواهد الهلال را نیز به سرنوشت تیم همشهری‌اش دچار کند.

دیگر خبرها

  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا