Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@16:05:03 GMT

افتتاح ۴ مخزن ذخیره آب در بوستان‌های خمینی‌شهر

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۵۸۹۱

افتتاح ۴ مخزن ذخیره آب در بوستان‌های خمینی‌شهر

ایسنا/اصفهان مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: ۴ منبع ذخیره آب با گنجایش هر کدام ۱۲هزار متر مکعب آب در خمینی شهر افتتاح شد.

علی اصغر ذاکری، امروز (دوشنبه– ۳۱ شهریور ماه) در آیین افتتاح پروژه های آبیاری فضای سبز خمینی شهر، گفت: شهرداری خمینی شهر طبق روال هر ماه یک پروژه افتتاح می کند که امروز چند پروژه در راستای بهبود و حفظ فضای سبز افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی میزان فضای سبز شهری خمینی شهر را ۲۵۰ هکتار اعلام و اظهار کرد: با توجه به خشکسالی های پی در پی و اهمیت صرفه جویی در مصرف آب، شهرداری خمینی شهر یک اقدام جدی و قابل تقدیر که بر گرفته از سیاست های انقلاب و دولت است برای استفاده درست از منابع آبی برنامه ریزی و اجرا کرده است.

به گزارش ایسنا، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، افزود: ۴ منبع آب که هر کدام ۱۲ هزار متر مکعب گنجایش ذخیره آب دارد و در جمع می توانیم ۴۸ هزار متر مکعب در این مخازن آب ذخیره کنیم در خمینی شهر افتتاح و چهار پمپاژ آب نیز که می توانند یکدیگر را پوشش دهند نیز راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه در گذشته بیشتر آبیاری فضای سبز خمینی شهر تحت فشار  است، گفت: ۴۰ کیلومتر شبکه آبیاری تحت فشار در این شهر کار شده که همه محیط های فضای سبز شهری و بوستان های شهر را پوشش می دهد.

ذاکری گفت: به میزان ۱۰ هزار متر طول برای اتصال بین پارک ها و جبران کمبودهای آب در مواقع بحران لوله گذاری شده است.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، افزود: این برنامه ریزی  در راستای استفاده درست از منابع آب است و با این اقدام شهرداری پیش بینی می شود فضای سبز در این شهر بیش از پیش توسعه پیدا کند. یکی از سیاست های استانداری توسعه فضای سبز است و شهرداری خمینی شهر یکی از شهرهای برتر در خصوص توسعه فضای سبز است.

در این مراسم پروژه های مخزن آب پارک باغبان، مخزن پارک شهید فهمیده، مخزن پارک شهروند و مخزن پارک مولوی در خمینی شهر به بهره برداری رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مخزن آب خمینی شهر فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۵۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال معنادار عضو زن شورای شهر به حصارکشی پارک لاله | فیلم

سوده نجفی عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه بخش قابل ملاحظه ای از پارک لاله به وسعت دو هزار متر توسط شهرداری حصار کشی شده است، یادآور شد: قرار است در این بوستان یک فضای فرهنگی ساخته شود. وقتی گفته می شود ساخت و ساز بدون قطع درختان انجام می شود سوال ما این است که در هر ۲ هزار متر هیچ درختی وجود ندارد؟ در این بوستان درختان ارزشمند و تنومندی وجود دارد. گویا دستور توقف ساخت و ساز در بوستان صادر شده و از شهردار تهران درخواست داریم نسبت به اطلاع رسانی دقیق اقدام کند و دستور دهد حصارهایی که دور این بوستان کشیده شده، برداشته شود. منبع: شرق

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهسازی و توسعه بوستان‌های منطقه ۵ قم
  • نقدی بر حصار کشی و اسباب‌کشی درختان از پارک‌ها
  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»
  • ۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت
  • علت حصارکشی در پارک لاله چیست؟ +عکس
  • سوال معنادار عضو زن شورای شهر به حصارکشی پارک لاله | فیلم
  • درخت کشی در تهران؛ چرا شهرداری به دنبال قطع درختان است؟
  • درخت کشی در تهران
  • چرا شهرداری می‌خواهد با تانک از روی پارک‌های تهران بگذرد؟