Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@02:40:17 GMT

رعایت دستورالعمل های بهداشتی وظیفه همگانی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۶۰۵۴

رعایت دستورالعمل های بهداشتی وظیفه همگانی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کاظمی اسکویی مدیر بازرسی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : همه ادارات با توجه به شیوع کرونا ویروس موظف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی هستند.

او گفت : دانشگاه علوم پزشکی تاکنون با تمام توان در حوزه درمان و در حوزه بهداشت محیطی برای مدیریت این بیماری اقدامات خوب و اثر گذاری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکویی افزود : در راستای ارتقای سلامت کارکنان، صیانت از حقوق شهروندی و رعایت دستور العمل‌های ستاد ملی کرونا در دستور کار قرار گرفته است.

او افزود : به منظور سلامت همه، باید از ورود ارباب رجوع، بدون ماسک جلوگیری به عمل آید، علاوه بر این باید تعدادی ماسک در نگهبانی ساختمان مرکزی برای استفاده مراجعین در صورت لزوم وجود داشته باشد.

اسکویی ادامه داد : باید مواد ضدعفونی کننده در تمام طبقات ساختمان و در دسترس کارکنان و مراجعین باشد.

او افزود : بررسی روند اجرای تصویب نامه حقوق شهروندی در نظام اداری، استفاده از نظر سنجی خدمت در ستاد و واحد‌های تابعه دانشگاه با راه اندازی سامانه نظر سنجی در سایت دانشگاه با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و اطلاع رسانی لازم در این خصوص، لزوم راه اندازی آسانسور در ساختمان مرکزی دانشگاه از مهمترین مباحث است.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۶۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در گردهمایی اساتید، کارکنان و دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه فرهنگیان استان، ضمن گرامیداشت هفته و روز معلم، اظهار داشت: همانطوری که نمی‌توان حق پدر و مادر را ادا و با آنان تسویه حساب کرد، حق معلم هم همینطور است، حق شهدا هم همین است.

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: نظرم این است که در دانشگاه‌ها همچون آموزش و پرورش انجمن اولیا مربیان باید باشد، نورچشمی‌های آینده ایران فرزندان خانواد‌ه‌های ایثارگر هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران، اعلام کرد: یادگاران شهدا همچون شهیدان باید مملکت را روشن کنند، شهدا باید جایگزین فیزیکی (نیروی انسانی) داشته باشند، باید نسل اضافه کنیم، ما مشکل پیری جمعیت از آسیب‌های مهم آینده ایران است، باید فرهنگ‌سازی شود ازدواج در سن و سال مناسب، فرزندآوری در سن مناسب انجام شود.

عضو خبرگان رهبری در ادامه بیان کرد: دومین جایگزین شهدا جایگزین ارزشی است، آزادی، عزت، شرافت، عشق به خدا، اهل بیت (ع)، ایثار، فداکاری، صداقت، سلامت و ... باید در جامعه موج بزند که اینها از یادگار شهداست.

این مسئول عنوان کرد: امیدواریم جسم و روح خانواده‌های شهدا با عبادت گره بخورد، این سنگرنشینان در سنگر عبادت بودند، نماز شب و نماز اول وقت را فراموش نمی‌کردند، دانشجویان ما هم باید در همین سنگر حضور پیدا کنند.

وی اعلام کرد: مدارس دولتی ضعیف، هزینه‌های تعلیم و تربیت روی دوش خانواده‌ها، آنوقت به بعد تربیتی و ارزشی، نماز، دغدغه‌های شهدا چقدر توجه می‌شود؟ دانشگاه فرهنگیان خودش باید تقویت شود، همان چند سالی که تربیت معلم تعطیل شد در واقع خیانت بود، برون‌سپاری تعلیم و تربیت به مدارس غیرانتفاعی که مثل قارچ بی‌در و دروازه روئیده شده خودش یک خطا و اشتباه بود، 

دیگر خبرها

  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • اظهارات وزیر کشور رئیسی درباره گشت ارشاد: وظیفه ذاتی پلیس است
  • لزوم ترویج فرهنگ زیبای همیاری همگانی در صیانت از محیط زیست
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر 
  • هرگونه کمک برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است