Web Analytics Made Easy - Statcounter

طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود در کسب دومین پیروزی آسیایی خود مقابل العین ناکام بودند تا سپاهان دومین حذف شده ایرانی لقب بگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سپاهان پس از شروع مقتدرانه در لیگ قهرمانان آسیا با برد 4 گله مقابل العین امارات، در سه دیدار اخیرش برابر السد قطر و النصر عربستان شکست خورد تا هم‌چنان سه امتیازی و در جایگاه سوم جدول گروه D لیگ قهرمانان آسیا بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلایی پوشان با توجه به فاصله 6 امتیازی با السد رده دومی، شانس اندکی برای صعود داشتند که با تساوی مقابل العین این شانس نابود شد تا سپاهان دومین تیم قطعاً حذف شده ایرانی در رقابت‌های ACL 2020 لقب بگیرد.

شاگردان محرم نویدکیا دیدار مقابل تیم اماراتی را متعادل آغاز کردند اما لابا دروازه سپاهان را روی توپ ارسالی از ضربه آزاد سمت راست زمین و با ضربه سر از مقابل تیرک اول تهدید کرد تا تنها گل مسابقه به ثمر برسد، اما کمک داور اول مسابقه آفساید یکی از مهاجمان العین را به اشتباه اعلام کرد تا این گل مردود اعلام شود.

سپاهان با این اشتباه داوری از مهلکه شکست گریخت اما نتوانست از هدیه تساوی السد قطر با النصر عربستان به سود خود بهره ببرد تا بالاخره طعم تلخ حذف در آسیا را بچشد. دیدار بعدی شاگردان محرم مقابل السد قطر برای نماینده اصفهانی فوتبال ایران تشریفاتی خواهد بود اما می‌تواند در تعیین صدرنشین این گروه نقش مهمی را ایفا کند.

 

سپاهان صفر
گل: - 

 

العین امارات صفر
گل: - 

 

ترکیب سپاهان : پیام نیازمند، محمدنژادمهدی، عزت‌الله پورقاز، مهدی ترکمان، یاسین سلمانی، محمدکریمی، رسول نویدکیا، رضا میرزایی، محمد محبی، محسن‌الغسانی و کی‌روش استنلی

سرمربی: مجتبی توتونی
 

ترکیب العین امارات: خالدعیسی المسماری، سالم عبدالله الجابر، اسماعیل احمد، کایو کاندو کورِا، بایورزان اسلام‌خان، کوجو فو دو لابا، بندر محمد الاحبابی، احمد برمن، رایان یاسلام الجابری، علی سعید البلوشی، تیسوکاسا شیوتانی

سرمربی: پدرو امانوئل داسیلو

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۶۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان

باشگاه استقلال خوزستان درخواست تغییر داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان را مطرح کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

هوادار خاطی سپاهان 10 سال محروم شد

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مسئله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت 18:10 روز دوشنبه 17 اردیبهشت در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال و پرسپولیس در انتظار الهلال و السد و رونالدو!
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر
  • ساعات دیوانه‌وار: فرار از در پشتی پارک‌دوپرنس!
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود