Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ متن این پیام به شرح زیر است:

انالله و اناالیه راجعون 

حاجیه خانم نصرت همت ،بزرگ بانوئی که کوهسار جان بلند بالایش در برابر طوفانها بخصوص طوفان داغ سرو آزاده و قهرمان و سردار پرافتخار و نامدار اسلام  شهید حاج ابراهیم همت عزیز استوار بود و همه رنجها را بخاطر خدا و برای جلب رضایت او تحمل کرد، اینک به دیدار معبود شتافته است تا همسفره و همداستان با فرزند شهیدش از خوان نعمت و رحمت حضرت حق برخوردار باشد و گوارا باد بر او این دیدار و این برخورداری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب درگذشت این بانوی صبور  را به  روح مطهر شهید حاج ابراهیم همت و همه بازماندگان معزز تسلیت عرض می کنم و امیدوارم روح مطهر این بانوی بزرگوار در کنار روح فرزند شهید خود مشمول رحمت و مغفرت و رضوان الهی باشد.

محمدرضا عارف

اخبار مرتبط مادر سردار خیبر درگذشت وصیتنامه شهید همت: مادرجان، به خاطر داری که من برای یک اطلاعیه امام حاضر بودم بمیرم؟ روحانی درگذشت مادر شهید همت را تسلیت گفت جهانگیری درگذشت مادر شهید همت را تسلیت گفت روایت تکان دهنده مادر شهید همت از لحظه ای که خبر شهادت او را شنید

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا محمدرضا عارف شهید همت مادر شهید همت سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مادر شهید شهید همت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت

معاون اجرایی حرم مطهر بانوی کرامت گفت: درب طلایی که برای حرم حضرت رضا (ع) در کارگاه هنری آستان مقدس بانوی کرامت ساخته شده در دهه کرامت ضمن رونمایی برای نصب به حرم امام رضا (ع) ارسال می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، هادی محمودنژاد اظهار داشت: در ایام دهه کرامت به همت خادمان حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها اتفاقاتی در حوزه‌های هنری و مهندسی این آستان مقدس از جمله افتتاح برخی پروژه‌ها و رونمایی از برخی دستاوردهایی که در طول سال گذشته در این آستان مقدس انجام شده رقم خواهد خورد.

 وی افزود: از جمله پروژه‌هایی که رونمایی خواهد شد تکمیل ضریح مطهر رأس الحسین (ع) برای کشور سوریه که به همت خادمان حرم مطهر بانوی کرامت انجام شده و در سالروز میلاد حضرت معصومه (س) رونمایی می‌شود و آماده ارسال به آن مکان مقدس است.

 معاون اجرایی حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به درب طلایی که برای حرم حضرت رضا (ع) در کارگاه هنری آستان مقدس بانوی کرامت ساخته شده است گفت: این درب طلای فاخر با بهره‌گیری از هنرمندان قم و اصفهان و تیم فنی و هنری آستان قدس رضوی ساخته شده و در دهه کرامت ضمن رونمایی برای نصب به حرم امام رضا (ع) ارسال می‌شود.

 وی با بیان اینکه این دو پروژه از منابع خیرینی که با آستان مقدس همکاری می‌کنند تأمین منابع شده است، افزود: همچنین در موکب حرم مطهر حضرت معصومه (س) در عمود 1080 مسیر نجف به کربلا ساخت یک زائرسرا به زیربنای 3 هزار مترمربع شروع شده که برای ارائه خدمت به زائران اربعین و همچنین در طول سال ساخته شده و تلاش می‌شود که تا پایان دهه کرامت به بهره‌برداری برسد.

 محمودنژاد تصریح کرد: ما در حرم مطهر حضرت معصومه (س) هم پروژه‌های هنری و عمرانی از جمله کاشی‌کاری، نقاشی و مقرنس‌کاری داریم که برخی در فاز اول و برخی در فاز تکمیلی قرار دارد و در دهه کرامت رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • مادر شهید «ابراهیم دادگری» در همدان آسمانی شد
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • ببینید | ۱۲ اردیبهشت سالروز درگذشت محمدرضا لطفی
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت