Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد با وجود اینکه کار شاگردان گل‌محمدی برای صعود از گروه‌شان سخت شده است،‌ اما این تیم به مرحله بعد راه پیدا خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

ناصر محمدخانی گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست یک بر صفر تیم پرسپولیس مقابل الدحیل اظهار داشت: پرسپولیس در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد و در نیمه دوم هم بد نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بچه‌ها بازی خوبی انجام دادند، اما به‌هرحال الدحیل میزبان است و از شرایط میزبانی استفاده کرد. با این حال پرسپولیس خوب بازی کرد و بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت.

وی در ادامه افزود: بازیکنان خوب جمع می‌شدند و در خط حمله هم عملکرد خوبی داشتند. به‌هرحال الدحیل تیم متمول و ثروتمندی است و فکر می‌کنم فقط دو سه بازیکن قطری در ترکیب داشت.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد عملکرد ضعیف این تیم در خلق موقعیت و اینکه سرخپوشان فقط دو شوت در چهارچوب در طول 90 دقیقه داشتند، گفت: پرسپولیس در سانترها از کنارها ضعیف بود و بیشتر ارسال‌ها قطع می‌شد. بچه‌ها بی‌هدف ارسال می‌کردند و به نظرم فضا برای کار بهتر وجود داشت. با این وجود پرسپولیس در نیمه اول خوب بود و به حریفش فشار آورد.

محمدخانی در مورد عملکرد خرید‌های جدید پرسپولیس در سه بازی اخیر این تیم توضیح داد: بازیکنان جدید زیاد با هم بازی نکرده‌اند و کمی ناهماهنگی در تیم وجود دارد. این بازیکنان نیاز به زمان دارند و فکر می‌کنم عیارشان در لیگ مشخص خواهد شد. 

وی در مورد بازی آینده تیم پرسپولیس مقابل الشارجه و شانس صعود سرخپوشان به مرحله بعد، گفت: به نظر من پرسپولیس از این مرحله صعود خواهد کرد. درست است کمی شرایط سخت شده، اما پرسپولیس صعود می‌کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان با اشاره به بخشش عجیب کارت قرمز بن‌عطیه توسط AFC تصریح کرد: قطری‌ها در آسیا کرسی و نفوذ دارند. رئیس بحرینی آسیا هم که از خودشان است. آنها لابی می‌کنند و باشگاه پرسپولیس هم کاری نمی‌تواند بکند و دستش به جایی نمی‌رسد. AFC می‌بخشد و دیگر نمی‌توانیم چیزی بگوییم، می‌خواهیم بگوییم چرا AFC بخشیده است؟!

جعفری: بخشیده شدن بن‌عطیه نشان‌دهنده جایگاه ضعیف ما در AFC است/ داور بازی پرسپولیس - الدحیل قضاوت خوبی داشت

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۶۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر فوتبال به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و تیم‌های بالای جدولی و پایین جدولی رقابت شدید با یکدیگری برای کسب عنوان قهرمانی و بقا در لیگ برتر دارند. استقلال تهران و پرسپولیس به ترتیب با ۵۳ و ۵۲ امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند و پس از این دو تیم، سپاهان و تراکتور به ترتیب با ۴۵ و ۴۰ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفته‌اند.

رقابت‌های باشگاهی در آسیا از فصل آینده با فرمتی جدید آغاز به کار می‌کند و دیگر لیگ قهرمانان آسیا نخواهیم داشت و به جای آن دو تورنمنت لیگ نخبگان آسیا و لیگ قهرمانان آسیا ۲ برگزار می‌شود.

با توجه به عملکرد نمایندگان ایران در آخرین فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، سهمیه کشورمان در لیگ نخبگان، یک صعود مستقیم و یک صعود به پلی‌آف خواهد بود و در لیگ قهرمانان آسیا ۲ نیز یک صعود مستقیم داریم. بنابراین ایران در مجموع برای فصل آینده رقابت‌های آسیایی ۲+۱ سهمیه خواهد داشت و این بدان معناست که قهرمان لیگ برتر و جام حذفی به همراه تیم دوم لیگ می‌توانند در رقابت‌های آسیایی سال آینده شرکت کنند و تیم سوم لیگ جایی در آسیا نخواهد داشت.

سپاهان در فاصله ۶ هفته تا پایان مسابقات با پرسپولیس که در رده دوم قرار دارد، اختلاف ۷ امتیازی دارد و تراکتور نیز ۱۲ امتیاز از سرخ‌پوشان پایتخت کمتر دارد؛ سپاهان به مراتب کار راحت تری نسبت به تراکتور برای رسیدن به جایگاه دوم جدول دارد و از آنجا که یک بازی رو در رو نیز با سرخ‌ها دارد، پیروزی در این بازی می‌تواند شاگردان «ژوزه مورایس» را به کسب سهمیه آسیایی نزدیک کند.

کد خبر 6090510

دیگر خبرها

  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!
  • اسم عبدالکریم حسن عوض شد؛ من را کیمو صدا کنید!
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • باورنکردنی؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست!