Web Analytics Made Easy - Statcounter

امرسون پالمیری از چلسی گزینه تقویت جناح چپ یوونتوس است. 

امرسون پالمیری مدافع چپ 26 ساله ایتالیایی چلسی جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم نخواهد داشت و ممکن است به سری آ برگردد.

به گزارش طرفداری و به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، پس از قطعی شدن انتقال آلوارو موراتا، حالا یوونتوس در زمینه خروج مهره های مازاد و جذب جانشین برای آن ها فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین خروجی محتمل یوونتوس، لوکا پلگرینی خواهد بود که به جنوا نزدیک شده است و حتی ماندن ماتیا دی شیلیو هم قطعی نیست. پیرلو در نخستین بازی فصل سری آ، جانلوکا فرابوتا جوان را به دی شیلیو ترجیح داد. اگر دی شیلیو از یوونتوس جدا شود، یوونتوس برای جانشینی او به سراغ امرسون پالمیری از چلسی می رود که ممکن است به صورت قرضی همراه با حق خرید اختیاری در دسترس باشد.

روگانی در رادار تیم های لیگ برتری؛ خدیرا ممکن است شاگرد توخل شود

دنیله روگانی و سامی خدیرا هم در ترکیب اصلی یوونتوس جایی ندارند. تیم های لیگ برتری نیوکاسل و وست هم نسبت به جذب روگانی علاقه ای جدی نشان داده اند. پاری سن ژرمن هم نسبت به جذب خدیرا علاقه مند است و منتظر وضعیت فسخ قرارداد این هافبک آلمانی با یوونتوس است. خدیرا با توماس توخل، سرمربی پی اس جی رابطه بسیار خوبی دارد.

همچنین بخوانید:

مدیر برنامه امرسون پالمیری احتمال بازگشت او را به ایتالیا تائید کرد پاری سن ژرمن علاقه مند به جذب آزاد سامی خدیرا لوکا پلگرینی در آستانه انتقال به جنوا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: امرسون پالمیری دی شیلیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۶۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک نیوکاسل در مسیر تبدیل شدن به راننده کامیون / عکس

طرفداران نیوکاسل از این به بعد با کنجکاوی بیشتری به چهره راننده کامیون هایی که در جاده می بینند، نگاه خواهند کرد.

طرفداری | مت ریچی، هافبک نیوکاسل، به تازگی امتحان گواهینامه رانندگی سطح C (پایه یک) را با موفقیت پشت سر گذاشته است، به این معنی که او می‌تواند به طور حرفه‌ای یک راننده کامیون شود. 

ریچی ۳۴ ساله به احتمال زیاد به پایان دوران حرفه‌ای فوتبال خود در سطح بالا نزدیک می‌شود و در چند فصل گذشته تنها به عنوان بازیکن ذخیره بازی کرده است. قرارداد او در ماه ژوئن تمام می‌شود. اما این موضوع نگران کننده‌ای برای او نیست، زیرا او اکنون صلاحیت رانندگی با کامیون‌های حمل زباله، کامیون‌های کمپرسی و سایر وسایل نقلیه سنگین را دارد.

یکی از هواداران به شوخی در این مورد نوشت:

وقتی به او گفتند اتوبوس پارک کنید، او بیش از حد آن حرف را جدی گرفت و معنای واقعی آن را تفسیر کرد! 

مت ریچی با گواهینامه کامیونش! 

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • هافبک نیوکاسل در مسیر تبدیل شدن به راننده کامیون / عکس
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!
  • دستگیری بیش از ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه امرسون؛ حذف تصاویر حمله پلیس آمریکا به دانشجویان
  • استانیشیچ یا اوپامکانو، بایرن مونیخ کدام یک را قربانی یوناتان تا خواهد کرد؟
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • 19 سال پیش در چنین روزی؛ سوپرگل وین رونی به نیوکاسل (2005/4/24) / فیلم
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ