Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@17:04:02 GMT

موتورسیکلت سرقتی ۲۰۰ هزار تومان!

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۶۶۸۱

موتورسیکلت سرقتی ۲۰۰ هزار تومان!

نوجوان ۱۵ ساله ای که پس از دوچرخه دزدی به سرقت موتورسیکلت روی آورده است، مدعی شد که هر موتورسیکلت مسروقه را به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان می فروخت!

به گزارش مشرق، به دنبال وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت و دوچرخه در برخی خیابان های شمال مشهد، بی درنگ گروه تخصصی از نیروهای تجسس کلانتری طبرسی شمالی به ردیابی عامل یا عاملان سرقت های مذکور پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنان پس از تجزیه و تحلیل های جرایم و محیط جغرافیایی وقوع جرم که با حضور سرگرد کسروی (رئیس کلانتری) صورت گرفت، عملیات ردیابی را به طور غیرمحسوس و با لباس های مبدل آغاز کردند و برخی مناطق احتمالی وقوع جرم را زیر نظر گرفتند تا این که بیست و هشتم شهریور، نیروهای موتورسوار تجسس با نوجوان ۱۵ ساله ای روبه رو شدند که یک دستگاه موتورسیکلت خاموش را به دست گرفته و از پشت میدان بار نوغان به سمت بولوار رسالت در حرکت بود.

در همین هنگام ناگهان نوجوان مذکور تلاش کرد چهره خود را از دید افسر تجسس لباس شخصی مخفی کند که همین موضوع کنجکاوی مامور انتظامی را برانگیخت. وقتی آن ها این نوجوان را متوقف کردند، مشخص شد که وی «ح- د» نام دارد و حدود دو ماه قبل به اتهام سرقت موتورسیکلت توسط افسر تجسس دستگیر شده است. «ح- د» وقتی فهمید مورد شناسایی نیروهای پلیس قرار گرفته است در همان مکان به سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد و برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل شد.

وی در بازجویی های تخصصی گفت: از یک ماه قبل تاکنون چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی را به یک مالخر به نام «م-ن» فروخته ام. او ادامه داد: من موتورها را برای مالخر سرقت می کنم و او هم برای هرکدام مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به من می دهد!

این نوجوان در ادامه اعترافاتش به سرقت دو دستگاه موتورسیکلت از شهرستان طرقبه و شاندیز هم اشاره کرد و گفت: موتورسیکلت کشف شده را نیز از مقابل یک فروشگاه در اطراف میدان بار سرقت کرده ام.

بنابراین گزارش، با دستور قاضی علیزاده (جانشین معاون دادستان مرکز خراسان رضوی در مجتمع قضایی شهید بهشتی مشهد) این نوجوان برای ادامه تحقیقات به دادگاه ویژه اطفال معرفی شد.

منبع: روزنامه خراسان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین اخبار حوادث حوادث سرقت سرقت موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۶۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز

سرهنگ حسین زلقی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهر اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری ۳۳ این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی نامحسوس ۷ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی ۲ عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در شهر اهواز، بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس و مواجهه با مستندات و ادله مربوطه به ۱۶ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

سرهنگ زلقی در خاتمه گفت: متهمان پس تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • سرقتی عجیب هوای بندرترکمن را آلوده کرد
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان