Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار النصر و السد در حال پایان با یک گل به سود نماینده عربستان بود که ضربه دقیق بونجاح از داخل محوطه جریمه مانع از پیروزی شاگردان روی ویتوریا شد.

  بونجاح در دقیقه ۸۹ برای تیمش گلزنی کرد تا حداقل یک امتیاز از مصاف سرنوشت ساز برابر نماینده عربستان به حساب شاگردان ژاوی واریز شود.
  این مهاجم الجزایری که اهالی فوتبال در ایران شناخت خوبی از او به دلیل مصاف‌های متوالی اش با نمایندگان ایران دارند، پس از گل، اما به سوی مربی پرتغالی النصر زبان درازی کرد تا داور او را با کارت زرد جریمه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


      با این کارتی زردی که بغداد بونجاح دریافت کرد، او بازی بعدی تیمش مقابل سپاهان را از دست داد.

در صورتی که سپاهان مقابل العین به پیروزی دست پیدا کند، مصاف برابر السد که در هفته پایانی مسابقات برگزار خواهد شد، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

بونجاح در بازی رفت برابر سپاهان و در پیروزی سه بر صفر برابر شاگردان امیرقلعه نویی، گلزنی کرده بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تیم النصر تیم السد لیگ قهرمانان آسیا پارسی خبر بغداد بونجاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی

به گزارش قدس آنلاین، محمدجواد حسین نژاد هافبک خلاق تیم فوتبال سپاهان که دوران طولانی دور از میادین بود در تمرین امروز سپاهان شرکت کرد و کار با توپ را دنبال کرد.

هافبک جوان سپاهان در بازی با نساجی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و در بازی مقابل ملوان به میدان نرفت، اما با توجه به اینکه در تمرین سپاهان حاضر شد شانس بالایی برای حضور مقابل استقلال ملاثانی خواهد داشت.

حسین‌نژاد در اولین بازی مرحله حذفی مقابل شمس‌آذر هم غایب بود و برای این تیم بازی نکرد و این اولین حضور احتمالی او با پیراهن سپاهان در جام حذفی خواهد بود.

آخرین بازی که حسین‌نژاد با پیراهن این تیم گلزنی کرد، مقابل آلمالیق بود و پس از آن هفته‌های طولانی در گلزنی ناموفق بوده است و امیدوار است در این مسابقه به ناکامی خود پایان دهد.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان جمعه، 7 اردیبهشت، در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال