Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: ما ۴ قائله از جمله قائله خلق عرب در خوزستان، قائله سیستان و بلوچستان در سیستان و بلوچستان و قائله گنبد و خوزستان را در بر داشتیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، دوران 8 سال دفاع مقدس تداعی‌کننده رشادت و مردانگی افرادی است که برای دفاع از میهن و ناموس خود به مقابله با دشمنان و منافقان پرداختند و چه بسیار مردان و زنانی که در این راه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغر مصدق‌فر از جمله یادگاران آن دوران است که شاهد شهادت بسیاری از دوستان خود بوده و اکنون به روایت از دوران هشت سال دفاع مقدس می‌پردازد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در این باره اظهار داشت: در بدو زمان تشکیل سپاه به عضویت آن در آمدم و از سوی مسئول گروه آموزش نظامی برای آموزش انتخاب شدم، سپس به پادگان 15 خرداد منتقل شدیم و با شهیدان عباس کردآبادی، ابرهیم نصر، حاج اکبر آقابابایی، مصطفی سلطانی، افشار، حجازی، حمیدرضا رفیعی و سایر شهدا به آموزش پرداختیم.

یادداشت| سینمای دفاع مقدس مظلوم باقی مانده استشناسایی هویت شهید ارمنی دفاع مقدس پس از 33 سال/ پایان چشم انتظاری مادر+فیلمقالیباف: دفاع مقدس مدرسه مردم باوری است/فرقی ندارد ترامپ یا بایدن رئیس جمهور شود

رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: ما 4 قائله از جمله قائله خلق عرب در خوزستان، قائله سیستان و بلوچستان در سیستان و بلوچستان و قائله گنبد و خوزستان را در بر داشتیم که قائله خوزستان به صورت سیاسی از سوی علما بر طرف شد ولی قائله سیستان و بلوچستان با عملیات و درگیری با اشرار همراه بود که به همین دلیل بچه‌های ما نیز در منطقه ماندگار شدند.

انتهای پیام/167/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰۰ مسئول ایمنی در کارگاه‌های تولیدی، خدماتی و عمرانی این استان بر اجرای دستورالعمل های ایمنی و بهداشت کار نظارت می‌کنند.

خلیل احمد سلامی امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت در جلسه با مسئولین ایمنی استان اظهار کرد: ایمنی و بهداشت کار از مهمترین مسائلی است که هر فرد در هر سطحی در محیط کار و زندگی باید به آن توجه کند، زیرا غفلت از آن باعث صدمات و ضایعات جبران ناپذیری می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش نکته کلیدی پیشگیری از حوادث کار است، افزود: طبق قانون کار، کارگاه‌ها پیش از راه‌اندازی باید چارچوب ایمنی را داشته و آموزش‌های لازم را به نیروهای خود داده باشند.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: طی سال گذشته با مجموع اقدامات نظارتی بازرسان کار و ارائه آموزش‌های کاربردی به جامعه هدف، میزان حوادث ناشی از کار در استان نسبت به سال قبل‌تر، ۱۰ درصد کاهش یافت.

سلامی از فعالیت ۳۹۶ کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار در سیستان و بلوچستان هم خبر داد و گفت: از وظایف کمیته‌ حفاظت فنی و بهداشت کار می‌توان به طرح مسائل و مشکلات حفاظتی و بهداشتی در جلسات کمیته و ارائه پیشنهادات لازم به کارفرما برای رفع نواقص و سالم‌سازی محیط کار و همکاری با کارشناسان بهداشت حرفه‌ای و بازرسان کار برای اجرای مقررات حفاظتی و بهداشت کار اشاره کرد.

وی تأکید کرد: جلب مشارکت کارگران در برنامه‌های ایمنی و آموزش‌های لازم در این زمینه نیز منجر به پیشگیری از حوادث ناشی از کار و رشد بهره‌وری در تولید می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان