Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@06:12:52 GMT

«گلزاری» مدیرکل حوزه سخنگوی دولت شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۷۱۱۵

«گلزاری» مدیرکل حوزه سخنگوی دولت شد

سخنگوی دولت و دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور طی حکمی محمد گلزاری را به سمت مدیرکل حوزه سخنگویی دولت منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، علی ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سخنگوی دولت با صدور حکمی «محمد گلزاری» را به عنوان مدیرکل حوزه «دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سخنگوی دولت» منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم انتصاب علی ربیعی خطاب به گلزاری آمده است:

«در شرایط ایران امروز پرداختن بیشتر به اطلاع رسانی از سیاست‌ها، برنامه‌ها و اقدامات دولت برای جامعه، ایجاد روشنگری و در جریان گذاشتن افکار عمومی، بیش از هر دوره دیگری ضرورت دارد. با توجه به دانش، سابقه فعالیت‌های رسانه ای، اجتماعی و فرهنگی و نیز شناخت مناسب از فضای رسانه‌ای و اجتماعی به موجب این حکم جنابعالی را به سمت "مدیرکل حوزه دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهور و سخنگوی دولت" منصوب می‌نمایم. امید است با اتکال به عنایات خداوند متعال و با بکارگیری موثر از امکانات انسانی و نیز ظرفیت‌های موجود در جامعه رسانه‌ای و تعامل سازنده با گروه‌های اجتماعی و نهاد‌های مردمی بتوانیم برای ایجاد شفافیت و افزایش اعتماد گام‌های مثبت و موثری برداریم.

همچنین ایجاد هم‌افزایی، افزایش هماهنگی و برنامه‌ریزی مشترک با دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت از جمله اقداماتی است که انتظار پیگیری آن می‌رود. توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.»

محمد گلزاری از فعالان مطبوعاتی است که از سال ۱۳۷۵ در خانه روزنامه‌نگاران جوان فعالیت خود را آغاز کرد. حضور در روزنامه‌هایی، چون بیان، همشهری، نوروز، ایران و خبرگزاری ایرنا و قائم مقامی و مدیر خبر خبرگزاری ایلنا از جمله سوابق مدیریت رسانه وی است.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: علی ربیعی ربیعی دولت دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور مدیرکل حوزه سخنگوی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه پشت نوبتی در حوزه مستمری وجود ندارد، گفت: هیچ بانوی سرپرست خانوار و فرد دارای معلولیتی پشت نوبت مستمری نیست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی گفت: ۹۶۰ هزار نفر در دولت قبل تحت پوشش مستمری قرار داشتند که اکنون یک میلیون و ۵۲۴ هزار نفر تحت پوشش قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در استاندارد جهانی بین ۸ تا ۱۵ درصد جامعه دارای معلولیت هستند، گفت: در حوزه سالمندی در ۳۴ سال آینده ۳۰ درصد افراد جامعه سالمندان هستند که باید شرایط لازم برای بسته نشدن پنجره زیستی جمعیتی انجام گیرد.

** اقدامات دولت سیزدهم برای معلولان

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در دولت سیزدهم، قانون حمایت از حقوق معلولان پیگیری شد.

قادری افزود: همچنین برای اولین بار آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت برای جذب ۴۳۰۰ نفر در ۴۶ دستگاه دولتی از مقطع لیسانس تا دکتری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: پیشتر استانداردسازی خودرو برای افراد دارای معلولیت پیش بینی شده بود و لی آئین نامه‌ای تدوین نشده بود که با پیگیری صورت گرفته در دولت برای اولین بار استاندارد خودرو تدوین شد.

** پوشش ۹۵ درصدی اورژانس اجتماعی در کشور

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در کشور ۲ اورژانس فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ و فوریت‌های اجتماعی ۱۲۳ فعالیت می‌کنند، گفت: بیش از پنج هزار نیروی متخصص در این حوزه فعالیت می‌کنند و بیش از ۹۰ درصد پوشش در کشور را دارد.

قادری افزود: برای اولین بار بیش از ۲۵۰۰ مرکز مردم پایه در کشور ایجاد شد و بعد از تصویب در هیات دولت می‌توانیم مسیر حرفه‌ای گام دوم انقلاب را در خصوص حلقه‌های میانی و اتصال و ارتباط با مردم را انجام دهیم.

دیگر خبرها

  • واکنش دستیار رئیس جمهور به رفتار‌های تند در مواجهه با بی حجابی (فیلم)
  • (ویدیو) واکنش دستیار رئیس جمهور به رفتار‌های تند در مواجهه با بی‌حجابی
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاورد‌های اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت
  • زالوژنی سفیر اوکراین در انگلیس شد
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • پرداخت ۱۸ میلیارد به شرکت‌های دانش‌بنیان کردستان
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • دشمن برای موضوع حجاب برنامه داشته و نباید بدون برنامه مقابل این دشمن هنجارشکن قرار بگیریم
  • بخشی از حق‌آبه ایران از هیرمند پرداخت شد