Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر اینکه فدراسیون تنیس روی میز برای نخستین بار در آئین نامه لیگ برتر و در رابطه با ترکیب تیم های شرکت کننده الزام گذاشته است، گفت: طبق این آئین نامه تیم ها می توانند ترکیب خود را با حداکثر ۱۲ بازیکن ببندند اما آنچه اهمیت دارد این که استفاده از بازیکنان رنکینگ ملی در این ترکیب الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۱۰۰ بازیکن تنیس روی میز کشور در رنکینگ ملی کشور قرار دارند. تیم های شرکت کننده لیگ برتر باید حداقل سه نفر از این بازیکنان را در ترکیب خود داشته باشند. در این صورت ترکیب آنها پذیرفته می شود.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز تصریح کرد: این شرط در راستای کیفی شدن مسابقات لحاظ شده است. پیش از این بدون توجه به ترکیب تیم ها با حضورشان در لیگ برتر موافقت می شد اما اعمال چنین شرطی کمک می کند که تیم ها ترکیب سطح بالاتری داشته باشند و این موضوع تاثیر خود را روی کیفیت مسابقات خواهد داشت.

حسنی همچنین در رابطه با چگونگی برگزاری لیگ برتر خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی و لزوم توجه به سلامت ورزشکاران و مربیان در این شرایط، پیشنهاد شده که تیم های شرکت کننده در دو گروه چهار تیمی رقابت های خود را دنبال کنند. برگزاری اینگونه بازی ها کمک می کند در حین مسابقات نفرات کمتری در سالن حضور داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه لیگ برتر تنیس روی میز در دو بخش مقدماتی و پلی آف برگزار می شود، تصریح کرد: مثل همیشه دیدارهای مقدماتی به صورت متمرکز برگزار می شود اما با لحاظ کردن شرایط کرونایی کشور، دیدارهای این مرحله برای فصل پیش رو از ۵ مرحله به سه مرحله کاهش پیدا کرده است. در رابطه با این مسئله در نشست هماهنگی لیگ برتر بحث و بررسی شد. تاکید بر این بود که صرفِ برگزاری مسابقات و درگیر کردن بازیکنان هدف از برگزاری لیگ در این شرایط است. به همین دلیل تا حدی قواعد مسابقات را نسبت به فصل های گذشته تغییر دادیم تا میزان به خطر افتادن سلامت شرکت کنندگان کمتر شود.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز با تاکید بر اینکه آئین نامه لیگ برتر در ۷ ماده و ۲۹ بند تصویب و ابلاغ شده، گفت: لیگ بیست و نهم از آبان ماه آغاز می شود. در مورد زمان بندی دیدارها هم به زودی اطلاع رسانی لازم انجام می شود.

کد خبر 5029392 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: تنیس روی میز مسابقات قهرمانی کشور لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانی فوتبال آسیا ویروس کرونا تیم فوتبال التعاون عربستان تیم فوتبال الشرطه عراق لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال الدحیل قطر تیم فوتبال شهر خودرو مشهد یحیی گل محمدی تیم فوتبال سپاهان اصفهان فدراسیون کشتی تنیس روی میز لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در ادامه رقابت‌های تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش عربستان، نوشاد عالمیان در مرحله ۱/۳۲ پایانی در مصاف با کائو چنگ جو از چین تایپه که رنکینگ ۲۹ دنیا را در اختیار دارد با حساب ۳ بر ۲ به پیروزی دست یافت و راهی مرحله ۱/۱۶ پایانی شد.

عالمیان گیم اول را با نتیجه ۱۱ بر ۹ به حریف چین تایپه‌ای واگذار کرد، اما در گیم دوم ۱۱ بر ۷ موفق شد بازی را به تساوی یک بر یک برساند.

بازی در گیم سوم بار دیگر به سود حریف قدرتمند چین تایپه‌ای به اتمام رسید و نتیجه بازی در این گیم ۱۱بر ۸ به سود کائو چنگ جو به اتمام رسید.

در گیم چهارم این نوشاد عالمیان بود که قاطعانه ۱۱ بر ۲ به پیروزی دست یافت و کار را به گیم پنجم کشاند.

پینگ‌پنگ باز برجسته کشورمان با برد قاطعانه ۱۱ بر ۴ در گیم سرنوشت ساز پنجم موفق شد در مجموع با حساب ۳ بر ۲ حریف قدرتمند خود را شکست دهد و به مرحله ۱/۱۶ پایانی راه پیدا کند.

عالمیان در این مرحله با برنده دیدار لیانگ جینگ کون از چین و دنیل هابسون از اتریش دیدار خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی‌میز
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • حنیفی و یزدانی فاتح هفته دوم تور جهانی تنیس ساری
  • بردهای پیاپی نوشاد در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان
  • استمرار بردهای پیاپی نوشاد در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربس
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد