Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: در سه مرحله ۱۵ هزار و ۹۶۴ متقاضی مسکن در طرح اقدام ملی مسکن در استان ثبت‌نام کرده‌اند و تا روز گذشته ۷۸۷ متقاضی  وجه اولیه خود را پرداخت کرده‌اند.

ابراهیم علیرضایی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در سه مرحله ۱۵ هزار و ۹۶۴ متقاضی در این طرح ثبت‌نام کردند و  ۷۶۶۵ نفر هم‌چنان در انتظار بررسی صلاحیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه درخواست ۴۴۹ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن رد شده است، گفت: همچنین ۹۳ متقاضی نیز از این طرح انصراف داده و صلاحیت ۶۴۲۲ متقاضی واجد شرایط نیز توسط وزارت راه و شهرسازی تائید شده است.

وی بیان کرد: تا روز گذشته ۷۸۷ متقاضی  مسکن در طرح اقدام ملی مبلغ ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وجه واریز کرده‌اند.

علیرضایی با اشاره به اینکه مشکل زمین برای احداث مسکن در طرح اقدام ملی در فرخشهر حل شده است، عنوان کرد: به متقاضیان مسکن شهر کیان در شهرکرد زمین اختصاص پیدا می‌کند، اما در شهر جونقان و شهرستان لردگان با مشکل تامین زمین مواجه هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه چهارمحال و بختیاری طرح اقدام ملی مسکن استانی اقتصادی مسکن در طرح اقدام ملی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در سطح شهرستان لردگان تعهد ایجاد یک هزار و ۵۰۷ فرصت شغلی جدید در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • ۴۰۹ متقاضی واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری پاسدار زبان فارسی شدند
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • تایید نهایی ۵۷۲ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در اردل
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری