Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق جدیدترین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، در ۲۴ ساعت گذشته با ابتلای ۳۰ هزار و ۵۸۰ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در آمریکا به ۶ میلیون و ۸۳۵ هزار و ۳۹۴ نفر رسید. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته با ابتلای ۳۰ هزار و ۵۸۰ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به ۶ میلیون و ۸۳۵ هزار و ۳۹۴ نفر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از طرف دیگر، این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ ۳۰۸ نفر دیگر، مجموع قربانیان ویروس «کووید-۱۹» در آمریکا، به ۱۹۹ هزار و ۸۱۷ نفر رسید.

مقایسه آمار و ارقام جدید دانشگاه جانز هاپکینز با آمار یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد که شمار مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس در آمریکا تاحدودی کاهش نسبی داشته است.

پایگاه اطلاع‌رسانی «ورلد اُ میترز» نیز مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا را هفت میلیون و ۴۶ هزار و ۲۱۶ نفر و مجموع قربانیان آن را در این کشور ۲۰۴ هزار و ۵۰۶ نفر گزارش کرده است.

پایگاه اطلاع‌رسانی «کووید یو اس ای» که آمار مربوط به شیوع کرونا را در آمریکا تجزیه و تحلیل می‌کند، گزارش کرد که ایالت کالیفرنیا با ۷۹۰ هزار و ۴۴ مورد ابتلا و ۱۵ هزار و ۵۶ مورد فوتی کانون بیماری همه‌گیر کرونا در ایالات متحده است و ایالت نیویورک که زمانی کانون کووید-۱۹ در آمریکا بود، هم‌اکنون بعد از تگزاس و فلوریدا با ۴۵۰ هزار و ۴۷۳ مورد ابتلا در رده چهارم ایالات آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا ویروس قرار دارد.

با اینحال، نیویورک با ۳۳ هزار و ۹۲ مورد فوتی، همچنان بیشترین تعداد قربانیان کرونا در آمریکا را به خود اختصاص داده است.

طبق آخرین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، دستکم ۳۰ میلیون و ۴۴۰ هزار و ۴۴۷ نفر از مردم سراسر جهان به کروناویروس آلوده شده‌اند و از آن میان ۹۳۸ هزار و ۸۷۰ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و دستکم ۲۰ میلیون و ۷۲۳ هزار و ۷۰۴ نفر بهبود یافته‌اند.

آمریکا همچنان بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس در جهان را دارد و پس از آن هند با پنج میلیون و ۴۸۷ هزار و ۵۸۰ مورد ابتلا و ۸۷ هزار و ۸۸۲ مورد فوتی و برزیل با چهار میلیون و ۵۴۴ هزار و ۶۲۹ مورد ابتلا و ۱۳۶ هزار و ۸۹۵ مورد فوتی در رده‌های دوم و سوم کشور‌های جهان با بیشترین تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ قرار دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا در آمریکا کروناویروس شیوع کرونا مبتلایان به کرونا بیشترین تعداد جانز هاپکینز مورد ابتلا مورد فوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش سوالات کنکور ترفند شیادان سایبری برای کلاهبرداری

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ کارآگاه علی حسینی گفت: شیادان سایبری با ایجاد کانال در شبکه‌های اجتماعی و وعده فروش سوالات کنکور، پس از جلب اعتماد قربانیان، مبالغ بسیار زیادی را کلاهبرداری می‌کنند. پس از واریز وجه توسط قربانیان، شخص کلاهبردار سوالات کنکور سال‌های قبل که به صورت رایگان در اینترنت وجود دارد را ارسال می‌کند و با این روش از هموطنان کلاهبرداری می‌کنند.

وی افزود: هموطنان توجه داشته باشند با توجه به بالا بودن امنیت طراحی، تکثیر و توزیع سوالات کنکور امکان اینکه این سوالات قبل از شروع امتحان در اختیار افراد قرار گیرد بسیار پایین و ناممکن است.

سرهنگ کارآگاه حسینی ادامه داد: به دانش آموزان و داوظلبان کنکور هشدار داده می‌شود فریب تبلیغات دروغین کلاهبرداران سایبری را نخوردند و به هیچ وجه اعتماد نکنند.

دیگر خبرها

  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • هشدار پلیس درباره فروش سوالات کنکور
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • جزئیات دریافت و توزیع قرآن و ادعیه در طرح ملی نورباران
  • تعداد قربانیان جنگ غزه از ۳۴ هزار نفر گذشت
  • فروش سوالات کنکور ترفند شیادان سایبری برای کلاهبرداری
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن