Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد از اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب روستای خاکریز این شهرستان خبر داد.

مجید درویشی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: روستای خاکریز یکی از نزدیکترین روستاها به سایت تصفیه خانه شهری اسدآباد است که شبکه جمع آوری فاضلاب این روستا با اعتبار اعلام شده ۲۵ میلیارد ریال انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سفر وزیر نیرو به اسدآباد و افتتاح پروژه ملی سد نعمت آباد ۱۲ مورد از مشکلات و درخواست های شهرستان در امور آب را طی نامه ای تقدیم وزیر نیرو کردیم، افزود: از این تعداد درخواست ها و مشکلات تقدیمی ۱۱ مورد در زمینه آب و یک مورد در زمینه مشکل برق بوده که مرتفع شدن این مشکلات نقش مهمی در پایداری آب و برق منطقه  دارد.

درویشی تصریح کرد: حفر و تجهیز دو حلقه چاه آب شرب شهری، تکمیل تصفیه خانه فاضلاب و اجرای کامل شبکه جمع آوری فاضلاب، تأمین اعتبار برای راه اندازی مجتمع های آبرسانی روستایی و ساخت مخزن ۲۰۰۰ مترمکعبی برای جداسازی آب شرب شهرک سیداحمد از مهمترین مطالبات شهرستان از وزیر نیرو در این سفر بود.

وی با بیان اینکه ۲۸ روستای اسدآباد تحت پوشش آبفا قرار ندارند، خاطرنشان کرد: تحت پوشش قرار دادن چهار روستا از جمله چشمه علی، چهارچشمه، ترخین آباد و شهراب زیرنظر شرکت آب و فاضلاب شهرستان از دیگر مطالبات ما از وزیر نیرو بود که امیدواریم با مساعدت وی این مشکلات برطرف شود.

فرماندار با اشاره به اینکه ارتقاء ظرفیت توان برق شهرک صنعتی مهمترین درخواست شهرستان از وزیر نیرو بود، یادآور شد: در حال حاضر ظرفیت برق شهرک صنعتی پنج و نیم مگاوات است که چهار و نیم مگاوات آن واگذار و تنها یک مگاوات باقی مانده که پاسخگوی نیاز سرمایه گذاری جدید نیست.

وی بیان کرد: درخواستی را برای تأمین اعتبار برای افزایش ظرفیت برق شهرک صنعتی به ۱۰ مگاوات به وزیر نیرو ارائه کردیم که امیدواریم با موافقت وی در سال «جهش تولید» شاهد راه اندازی واحدهای بیشتر در این شهرک باشیم.

به گزارش ایسنا، اعتبار لازم برای افزایش ظرفیت برق از پنج و نیم مگاوات به ۱۰ مگاوات ۱۵ میلیارد تومان اعلام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب وزير نيرو سال جهش تولید شهرك صنعتي آب برق شبکه جمع آوری فاضلاب وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد

 

 به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، عملیات امحاء این مزارع آلوده با عنایت به نظر شبکه بهداشت و درمان به جهت آلودگی و با دستور مقام قضایی و همکاری دستگاه‌های متولی در قالب گشت هم‌پوشان اجرایی شده است.

این عملیات با حضور محمد میرزایی، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز و آرش طاهری، معاون فنی و اجرایی و فرهاد اتحادنژاد، رئیس مرکز جهاد کشاورزی حومه شیراز به جهت نظارت کامل بر حسن اجرای کار در حال انجام است.

دیگر اعضای گشت‌های هم‌پوشان همچون اداره محیط زیست، شهرداری شیراز، اداره آب و فاضلاب، یگان امداد نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیراز نیز در این عملیات حضور دارند

دیگر خبرها

  • میز خدمت جهادی در شهرک امام زاده ابراهیم (ع) شفت برپا شد
  • عملیات پلیس علیه مواد مخدر در کیش
  • اجرای طرح‌های ساماندهی حوزه آب و فاضلاب بصورت آزمایشی در روستاهای شهرستان ارومیه
  • ساخت ۴۵۰۰ مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر تسریع شود
  • ۴۶ واحد نیروگاه حرارتی جدید به شبکه برق کشور متصل شد
  • مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد
  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد فاضلاب درپی بارندگی‌های اخیر ایلام
  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب در شهر ایلام
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود