Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مصطفی قانعی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بناست که در جلسه بعدی کمیته علمی مقابله با کرونا تاثیر ۳ داروی موثر بر بیماری کرونا مطرح شود تا آن را مورد بررسی قرار دهیم.

رئیس کمیته علمی مقابله با کرونای استان تهران عنوان کرد: یک الی دو مورد از موارد داروهای گیاهی هستند که در جلسه کمیته طرح خواهد شد و نتیجه مشخص می شود که در کجا و چگونه مورد استفاده قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته قانعی، در جلسه های کمیته علمی هفته های گذشته مواردی دارویی مطرح شد که به دلیل ضعف شیوه انجام هیچکدام قبول نشد و مورد تایید کمیته قرار نگرفت.

قانعی در خصوص داروهایی که در کمیته علمی مطرح می شوند، گفت: بسیاری از داروها در این کمیته مطرح می شود که بعد از بررسی ها تاثیر گذاری روی کرونا ندارند از این رو در این پروسه حذف می شوند.

کد خبر 5029418 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دارو ویروس کرونا تحقیقات علمی واکسن کرونا شبکه اجتماعی تیک تاک فناوری فضایی ایالات متحده امریکا شبکه ملی اطلاعات نوآوری موبایل شرکت دانش بنیان نجوم اینترنت ربات کمیته علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت

در جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت، نهایی سازی ایین نامه فعالیت سکوهای حوزه سلامت و پیش نویس مصوبه خدمات مربوط به کاهش ریسک بررسی شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چهل و چهارمین جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و وزیر ارتباطات و فنآوری برگزار شد.

"بررسی پروژه های جدید در دستور کارگروه و تقسیم کار بین دستگاه های عضو کمیسیون" و "بررسی پیش نویس مصوبه ارائه خدمات مربوط به کاهش ریسک شرکت های تسهیلات یار" بخشی از دستور جلسه این کمیسیون بود که در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

بنا بر این گزارش، "بررسی و نهایی سازی پیش نویس آیین نامه اجرایی نحوه فعالیت سکو ها و کسب و کار های حوزه سلامت رقومی" یکی دیگر از دستور جلسه های چهل و چهارمین جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز بررسی جزئیات پیش‌نویس سند ملی توسعه علوم و فناوری‌های کوانتومی
  • آغاز بررسی جزییات پیش‌نویس سند ملی توسعه فناوری‌های کوانتومی
  • امیر تتلو آزاد می‌شود؟/ وکیل مدافع تتلو : موکلم توبه کرده/ نوجوانان برای آزادی اش دعا می کنند
  • شهرک حمل و نقل خمینی شهر راه اندازی می شود
  • امیر تتلو در زندان قرآن و نهج‌البلاغه می‌خوانَد | او تمام ‌ماه رمضان را روزه گرفت و برنامه محفل که در شب‌های ‌ماه رمضان پخش می‌شد را نگاه کرد!
  • آخرین وضعیت پرونده امیر تتلو؛ آزاد می‌شود؟
  • شهرک حمل ونقل خمینی‌شهر راه‌اندازی می‌شود
  • عصبانیت داوران از بارسا: دیگر با شما جلسه نداریم!‏
  • ۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت
  • نرخ انواع نان آزادپز در کردستان اعلام شد