Web Analytics Made Easy - Statcounter

نفرات و تیم های برتر مسابقات قهرمانی کشور رشته قایقرانی اسلالوم در بخش بانوان در کرج معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم بانوان گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یادواره شهید سرافراز ضیاء حسین‌زاده به میزبانی رودخانه کرج عصر روز دوشنبه برگزار شد.

در این رقابت قایقرانانی از استان‌های اصفهان، مازندران، تهران، قزوین، زنجان، البرز، یزد، کردستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قایقرانان در بخش کانواسلالوم و کایاک‌اسلالوم در دو ران به رقابت پرداختند و در پایان چهره نفرات برتر مشخص شد.

بر این اساس در بخش کانواسلالوم یاسمن رضاسلطانی از توابع تهران، نیروانا اسدبیگی از تهران و نگار صادقی از قزوین در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در بخش کایاک‌اسلالوم نیز رکسانا رازقیان از اصفهان مقام اول، نازنین فرزانه از تهران مقام دوم و ملیکا سماکی از مازندران مقام سوم را بدست آوردند.

در رده‌بندی تیمی نیز تیم اصفهان با ٢٠ امتیاز و با توجه به کسب مدال طلا در رده نخست قرار گرفت، تیم تهران با ٢٠ امتیاز دوم شد و تیم قزوین با ١٧ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بانوان البرز اسلالوم قایقرانی قهرمانی کشور رودخانه کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بوکس، مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشورمان ۵ تا ۱۰ اردیبهشت در استان همدان و سالن ۳ هزار نفری الغدیر شهرستان ملایر برگزار می شود.   این پیکار‌ها که حکم انتخابی تیم نوجوانان را دارد با حضور بوکسور‌های همه استان‌ها برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان
  • طلا و نقره نان‌چوان برای بنی‌طالبی و حسن‌زاده
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • کاهش دمای هوا در استان
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • باران در خوروبیابانک رکورد زد/ تداوم فعالیت سامانه همرفتی
  • ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید