Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

در حالی که قرار است طبق مصوبه شورای رقابت، قیمت خودروها هر سه ماه یک‌بار (به صورت فصلی) به روز شوند، شرکت مدیران‌خودرو در آخرین روزهای ماه جاری لیست قیمتی محصولات خود را برای فصل پاییز منتشر کرده است که شامل افزایش قیمت‌ از ۶۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تا ۱۷۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، در حالی که آخرین لیست تغییر قیمت‌ محصولات شرکت مدیران‌خودرو مربوط به تیرماه بوده است، براساس آنچه که شورای رقابت مصوب کرده و اجازه داد که خودروسازان هر سه ماه یک بار براساس قیمت تمام شده محصولات و اعمال سود، قیمت جدید خودروها را اعمال کنند، در چند روز اخیر این شرکت قیمت محصولات MVM و چری را  اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقایسه قیمت‌ها نشان می‌دهد که محصولات MVM‌ از ۶۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تا ۱۴۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و محصولات چری از ۱۰۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا ۱۷۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان مشمول افزایش قیمت شده‌اند که حکایت از افزایش ۲۳ تا ۲۷ درصدی در گروه محصولات MVM و افزایش ۲۵ و ۲۶ درصدی در محصولات گروه چری دارد.

براساس لیست ارائه شده توسط شرکت مدیران‌خودرو که از ابتدای پاییز اعمال خواهد شد، خودرو تیگو ۷ IE که تا پیش‌از این (از تیرماه تاکنون) باقیمت ۶۴۰ میلیون عرضه می‌شد، از ابتدای مهرماه با ۱۷۰ هزار و ۳۰۰ تومان افزایش، ۸۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش خواهد رفت که مشمول ۲۶ درصد افزایش قیمت شده است.

پس از آن، خودرو آریزو ۶ که پیش‌از این ۵۵۰ میلیون تومان قیمت داشت، از ابتدای پاییز با افزایش ۲۶ درصدی، ۶۹۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده و مشمول افزایش  ۱۴۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی شده است.

همچنین در برند چری، تیگو ۵ اکسلنت و آریزو ۵ نیز هر کدام ۲۵ درصد افزایش قیمت پیدا کرده‌اند. به این ترتیب تیگو ۵ با افزایش ۱۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی از ۵۱۳ میلیون تومان به ۶۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و آریزو ۵ نیز با افزایش ۱۰۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی از ۴۰۰ میلیون تومان به ۵۰۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

علاوه بر این در دیگر گروه محصولات شرکت مدیران‌خودرو، MVM X ۵۵  در دو مدل اتوماتیک اکسلنت اسپورت و اتوماتیک اکسلنت به ترتیب ۱۴۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ۱۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده‌اند. MVM X۵۵ اتوماتیک اکسلنت اسپورت از ۵۴۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به ۶۸۷ میلیون تومان و MVM X۵۵ اتوماتیک اسپورت نیز از ۵۴۰ میلیون تومان به ۶۸۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

MVM X۳۳  اسپورت با افزایش ۸۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی از ۳۷۰ میلیون تومان به  ۴۵۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و مدل اتوماتیک آن با افزایش ۹۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی از ۳۹۰ میلیون تومان به ۴۸۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.

MVM X۲۲ دنده‌ای لاکچری نیز که کمترین افزیش قیمت را داشته است، از ۲۶۵ میلیون تومان به ۳۲۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده و ۶۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان گران‌تر شده است. ضمن اینکه مدل‌های دنده‌ای اکسلنت اسپورت ۶۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و مدل اتوماتیک اکسلنت اسپورت ۸۲ میلیون تومان افزایش قیمت داشته‌اند. برای عرضه در مهرماه MVM X۲۲ دنده‌ای اکسلنت اسپورت ۳۴۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و MVM X۲۲ اتوماتیک اکسلنت اسپورت ۴۰۹ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

در این جدول همچنین MVM ۳۱۵ پلاس اتوماتیک ۳۶۲ میلیون ۸۰۰ هزار تومان تعیین قیمت شده است؛ درحالی که قیمت قبلی این خودرو ۲۹۰ میلیون تومان بوده و بدین ترتیب مشمول افزایش قیمت ۷۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شرکت مدیران خودرو میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شرکت مدیران خودرو میلیون و ۹۰۰ هزار هزار تومان رسیده میلیون تومان ۸۰۰ هزار تومان هزار تومانی هزار تومان افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سقوط آزاد قیمت تارا و ۲۰۷

فرارو- تارا اتوماتیک تیپ V۴ امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت در بازار آزاد یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان قیمت دارد و نسبت به دیروز افت قیمت ۳۰ میلیونی را تجربه می‌کند.

۲۰۷ اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای مثل تارا اتوماتیک تیپ V۴ نسبت به دیروز ۳۰ میلیون ارزان شده و این یکی یک میلیارد و ۴۰ میلیون به‌فروش می‌رسد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما، ۲۰۷ دنده‌ای، ۲۰۷ با موتور TU۳ و تارا اتوماتیک V۲ با کاهش قیمت ۱۰ میلیونی روانه بازار شدند و پنج میلیون از قیمت پژو پارس کم شده است. قیمت روز محصولات ایرانخودرو در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو در بازار آزاد

خودرو

چهارم اردیبهشت 1403

پنجم اردیبهشت 1403

سورن پلاس دوگانه‌سوز EF7 مدل 1403

835 میلیون تومان

835 میلیون تومان

سورن پلاس بنزینی EF7 مدل 1402

635 میلیون تومان

635 میلیون تومان

دنا پلاس شش‌دنده‌‌ ارتقایافته مدل 1403

980 میلیون تومان

980 میلیون تومان

دنا پلاس اتوماتیک آپشنال مدل 1403

یک میلیارد و 200 میلیون تومان

یک میلیارد و 200 میلیون تومان

پارس سال XU7p مدل 1402

680 میلیون تومان

675 میلیون تومان

207 با موتور TU3 مدل 1403

695 میلیون تومان

685 میلیون تومان

207 دنده‌ای ارتقایافته مدل 1403

820 میلیون تومان

810 میلیون تومان

207 اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای مدل 1403

یک میلیارد و 70 میلیون

یک میلیارد و 40 میلیون

رانا پلاس ارتقایافته مدل 1403

650 میلیون تومان

650 میلیون تومان

رانا پلاس سقف‌شیشه‌ای ارتقایافته مدل 1403

710 میلیون تومان

710 میلیون تومان

تارا دنده‌ای V1 مدل 1402

820 میلیون تومان

820 میلیون تومان

تارا اتوماتیک V2 مدل 1403

یک میلیارد تومان

990 میلیون تومان

تارا اتوماتیک V4 مدل 1403

یک میلیارد و 260 میلیون تومان

یک میلیارد و 230 میلیون تومان

پژو 206 تیپ 3 پانوراما مدل 1402

675 میلیون تومان

665 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • قیمت جدید محصولات مدیران خودرو + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سقوط آزاد قیمت تارا و ۲۰۷
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول