Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@01:41:13 GMT

کادر فنی نساجی دست نخورده باقی ماند (عکس)

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۸۱۵۰

با شروع دوران آماده سازی یکی از تیم هایی که بیشترین بازیکن را از دست داد نساجی بود؛ این تیم نزدیک به 10 بازیکن اصلی خود را از دست داده و طبیعتا باید با یک تیم جدید آماده بازی ها شود. 

به گزارش "ورزش سه"، اما کادر فنی تیم نساجی بر خلاف بازیکنان دست نخورده باقی ماند.  صمد مرفاوی که صحبت از حضور او در تیم استقلال خوزستان بود هم چنان در تمرینات نساجی در کنار محمود فکری حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم چنین سیروس دین محمدی که کارنامه اش در تیم های دسته اولی به عنوان سرمربی قابل دفاع بود. دو مربی استقلالی دیگر هم در کادر فنی تیم نساجی حضور دارند. حنیف عمران زاده و احمد فیض کریملو که در کنار وحید فاضلی و مسعود ابطحی جز مربیان جوان نساجی بشمار می روند و البته کارهای اجرایی در تمرینات را برعهده دارند که در این بین مسعود ابطحی نقش مربی بدنساز را ایفاء می کند و وحید فاضلی هم طراحی و اجرای تمرینات را برعهده دارد.علی شیخ الاسلامی آنالیزور سابق تیم ملی جوانان و امید هم چنین در این کادر حضور دارد. 

 

تیم نساجی که تمرینات خود را در تهران و در استادیوم کارگران دنبال می کند چهارشنبه هفته جاری در اولین بازی دوستانه به مصاف ماشین سازی می رود و این برنامه نشان می دهد که محمود فکری خیلی زود نفرات مد نظر خود را جایگزین کرده و امیدوار است با تیم جدید نساجی هم به سیر صعودی خود در لیگ برتر ادامه دهد.

 

نساجی مازندران محمود فکری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۸۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد

با اینکه طبق لیست اعلام شده از سوى فدراسیون کشتى قرار بود حسن یزدانى از امروز در اردوى تیم ملى بعد از شش ماه غیبت به دلیل عمل جراحى کتف حاضر شود، این اتفاق به اردوى بعدى موکول شد.

طبق اعلام فدراسیون حسن یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد و قرار است در خردادماه در تورنمنت ارمنستان محک بخورد.

منبع: ورزش سه

tags # حسن یزدانی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تکنیک‌های طلایی برای سلامت مغز
  • نصرتی با تراکتور ادامه می‌دهد
  • سپاه پاسداران به سرمایه ملی و جهان اسلام تبدیل شد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • تیم ملی والیبال و یک جنگ درون تیمی!
  • کسی که اجازه نداد جای خالی پائز احساس شود
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • اختصاصی: انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)