Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم مدیر اجرایی قرارگاه فرهنگی جهادی فاطمی گفت: توزیع سه هزار بسته معیشتی، اطعام در قالب ۵۶ هزار غذای تبرکی حضرت و توزیع بیش از ۱۸۳ هزار ماسک و مایحتاج بهداشتی توسط این قرارگاه انجام‌شده است.

حجت‌الاسلام جواد بهشتی پور در سخنانی با اشاره به فعالیت های قرارگاه فرهنگی و جهادی فاطمی اظهار داشت: این قرارگاه فعالیت‌های خود را در دو عرصه "کرامت فاطمی" و "احسان فاطمی" برنامه‌ریزی و اقدامات ارزشمندی را با کمک مردم و خیرین به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط قرارگاه فرهنگی جهادی فاطمی افزود: از ابتدای ماه محرم این قرارگاه با ایجاد کارگاه تولید ماسک جهت تأمین ماسک برای هیئت‌های مذهبی و مواکب حسینی زمینه اشتغال و درآمدزایی حدود 70 خانواده محروم را فراهم کرده است.

مدیر اجرایی قرارگاه فرهنگی جهادی فاطمی بیان کرد: حمایت از خدمات فرهنگی و اجتماعی علی‌الخصوص در حوزه محرومان و مستضعفان ازجمله مطالباتی است که از آستان مقدس می‌شود.

بهشتی پور با اشاره به اقدامات قرارگاه جهادی فاطمی عنوان کرد: این اقدامات به‌صورت مستمر به‌ویژه در بحران‌هایی مثل سیل، زلزله و بیماری‌های همه‌گیر مانند کرونا در قالب‌های مختلف و متنوع انجام‌شده است.

وی تصریح کرد: توزیع سه هزار بسته معیشتی، اطعام در قالب 56 هزار غذای تبرکی حضرت و توزیع بیش از 183 هزار ماسک و مایحتاج بهداشتی انجام‌شده است و این طرح با حمایت از هیئت‌های مذهبی و تقویت آنان تا اربعین حسینی ادامه دارد.

مدیر اجرایی قرارگاه فرهنگی جهادی فاطمی ادامه داد: در سال جدید اقدامات زیادی از سوی گروه‌های جهادی و مردمی در سطح جامعه شکل گرفت که آستان مقدس نیز اقدامات ارزشمندی را در این زمینه انجام داد.

بهشتی پور گفت: ازجمله اقدامات گروه‌های جهادی توزیع بسته‌های غذایی در ماه مبارک رمضان و ایام دهه مبارک کرامت و ولایت میان خانواده‌های آسیب‌دیده و محروم، همچنین اعزام خادمان و سفیران کریمه جهت تقدیر از مدافعان سلامت در استان‌های مختلف است.

وی با اشاره به طرح کرامت فاطمی افزود: این طرح با مشارکت موسسه فرهنگی اقتصادی زائر در راستای توانمندسازی فرهنگی و اقتصادی اقشار آسیب‌دیده و مستضعف جامعه برنامه‌ریزی‌شده است.

بهشتی پور با اشاره به اهداف طرح کرامت فاطمی تصریح کرد: با شناسایی خانواده‌های محروم ازجمله زنان سرپرست خانوار نسبت به شناسایی مهارت‌ها و هدایت به سمت مشاغل خانگی به‌منظور خود درآمدزایی آنان برنامه‌های ویژه‌ای را ارائه می‌دهد.

مدیر اجرایی قرارگاه فرهنگی جهادی فاطمی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای اجرای طرح فرهنگی همیاران خانواده جهت ارائه خدمات فرهنگی به این خانواده‌ها در دستور کار قرارگاه قرارگرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه قم بسته های معیشتی گروه های جهادی بهشتی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۸۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس، گفت: در تلاشیم تا مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای را تقویت کرده و از این طریق در جهت عدالت آموزشی گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سلمان محمدی امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان با حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، از تلاش برای اجرای مطلوب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی دستگاه تعلیم و تربیت در استان نام برد و اظهار کرد: پس از گلایه مقام معظم رهبری از اجرایی‌نشدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مدارس، نقشه راه این سند تهیه شده و الگوی مدرسه در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مشخص شده است.

وی افزود: از مهر امسال ۵۰ درصد مدارس دولتی و ۵۰ درصد مدارس غیردولتی استان بر مبنای الگوی مدرسه در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، کار تعلیم و تربیت دانش‌آموزان استان را آغاز خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه کیفیت‌بخشی به مدارس دولتی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مجموعه آموزش و پرورش در استان خواهد بود، گفت: در تلاشیم تا با کیفیت بخشی به مدارس برای تعلیم و تربیت بهتر دانش‌آموزان تلاش کرده و در عین توجه به جنبه‌های تربیتی، در راستای بالا بردن معدل دانش‌آموزان هم برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی سپس با اشاره به تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس، گفت: در تلاشیم تا مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای را تقویت کرده و از این طریق در جهت عدالت آموزشی گام برداریم.

محمدی با بیان اینکه باید دانش‌آموزانی تربیت کنیم که در عین داشتن امید و نشاط مجهز به خردورزی باشند، افزود: امسال اهتمام بیشتری برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در تراز انقلاب اسلامی داریم.

وی اشاره‌ای هم به استخدامی‌های آموزش و پرورش در استان کرمانشاه داشت و گفت: سال گذشته قریب ۱۵۰۰ نفر پذیرفته شدند و امسال ۱۶۰۰ معلم از طریق آزمون استخدامی پذیرش خواهند شد که البته بگونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در فرآیند گزینش افرادی جذب شوند که شأن معلمی را داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه استان کرمانشاه ۳۷۰ هزار دانش‌آموز دارد، گفت: ۲۶ هزار فرهنگی متولی امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان استان هستند.

کد خبر 748930

دیگر خبرها

  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود
  • زنگ سپاس از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۰۰۰ آموزشگاه نواخته شد
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور