Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری گفت: تنها راه پیروزی در میدان جهاد امروز مجاهدت و درس مقاومت شهدا است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، به نقل از دفتر نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری ، آیت الله محسن اراکی همزمان با هفته بزرگداشت دفاع مقدس با صدور بیانیه‌ای این ایام مهم و ارزشمند را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است:

"شهدای هشت سال دفاع مقدس، عزت و شرف میهن اسلامی و انقلاب تاریخی‌مان را بیمه کردند و روحیه ظلم‌ستیزی و مجاهدت در راه خدا را در جان مردم ما، خصوصاً جوانان غیور ایران اسلامی نهادینه کردند.

دفاع مقدس قطعه‌ای اسرارآمیز از تاریخ انقلاب اسلامی است که از دل آن، شخصیت‌های بزرگی ساخته شدند چون سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی(رض) که توانست با ایمان و تجربه‌ی به دست آمده از سال‌های جنگ تحمیلی جبهه مقاومت در برابر استکبار را در تمام منطقه رهبری کرده و راس استکبار یعنی آمریکای جنایتکار را به استیصال و دست زدن به عمل ناجوانمردانه ترور بکشاند.

روحیه به ارث رسیده از سال‌های دفاع مقدس بود که سبب شد جوانان و نوجوانان مسلمان با شور و شوق وصف‌ناپذیر برای دفاع از حرم‌های متبرکه اهل‌البیت(ع) حرکت کنند و برای وصول الی الله سر از پا نشناسند.

سروده‌هایی تقدیم به شهدای هشت سال دفاع مقدس|به دنبال جوان خوش قد و بالای خود بودیم/ غریبانه ولی بردیم با خود استخوان‌ها را اگر بگذارند "بهترین تابستان من" به مدافعان حرم می‌رسد! قدرت منطقه‌ای ایران در طول 8 سال دفاع مقدس توسط رزمندگان اسلام به اثبات رسید

امروز نیز در شرایط حساسی هستیم که تنها راه پیروزی در آن، درس مجاهدتی است که شهدا در پیش روی ما قرار داده‌اند. اگر همه مسئولین و خدمتگزاران منش جهادی شهدا را سرمشق خود قرار دهند بی‌تردید با اقتدار و سربلندی از این پیچ تاریخی بیرون خواهیم آمد.

به هیچ عنوان مجاز نیستیم که این قطعه نورانی تاریخ انقلاب را فراموش کنیم، فراموش کردن دفاع مقدس یعنی فراموش کردن مسیر عزت، مقاومت، شهادت و ولایت‌پذیری، و جامعه‌ای که این مهم را از یاد ببرد ناگزیر تن به ذلت خواهد داد.

از خداوند بزرگ مسئلت داریم، احیاء کنندگان این امر عظیم را کرامت بخشیده و به همه ما توفیق شهادت در راه خود را عطا فرماید."

انتهای پیام/711/س

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی

حزب الله لبنان روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد مقر توپخانه‌ای «عین مرگلیوت» در شمال فلسطین اشغالی را با پهپاد تهاجمی هدف قرار داده است.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که مقر توپخانه رژیم صهیونیستی در عین مارگلیوت را با پهپاد تهاجمی هدف قرار داده و هدف مورد نظر به دقت مورد اصابت قرار گرفته است.

در ادامه بیانیه آمده است: در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به هدف قرار دادن روستاهای جنوب لبنان و منازل غیرنظامیان، مقاومت اسلامی لبنان روز پنجشنبه با استفاده از یک پهپاد تهاجمی، مقر توپخانه عین مارگلیوت را هدف دقیق خود قرار داده است.

حزب‌الله امروز پنج‌شنبه همچنین پادگان زبدین در مزارع اشغالی شبعا لبنان را با سلاح‌های موشکی هدف قرار داد و مستقیماً آن را مورد اصابت قرار داد.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد: مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنان، ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه بعد از ظهر امروز پنجشنبه، محل استقرار نیروهای دشمن در نزدیکی پایگاه الظهیره را با سلاح موشکی هدف قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شب فراموش نشدنی اراکی‌ها با ۱۹ گل تاریخی
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • خوشحالی هواداران اراکی پس از پیروزی برابر پرسپولیس در جام حذفی
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / کامبک‌هایی که اوسمار فراموش نمی‌کند
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود