Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان صبح امروز یکم مهرماه با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، زنگ "ایثار، مقاومت و پیروزی" در جوار مرقد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نواخته شد.

"سعید اوحدی" معاون رییس جمهور و  رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء اظهار کرد: بعد از حادثه کربلا هیچ اتفاقی مانند هشت سال دفاع مقدس نداشتیم و امیدواریم بتوانیم از عنایت شهدا بهره مند شده و در مسیر خدمت به جامعه ایثارگری که عزت برای بنیاد شهید است موفق باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهداء حتما زنده هستند و شک نکنید گلزارهای شهداء قطعه ای از بهشت روی زمین است و خوشحالیم در دومین روز از هفته دفاع مقدس در جوار مرقد حاج قاسم سلیمانی سردار دلها هستیم.

اوحدی تصریح کرد: شهید سپهبد سلیمانی در دل همه مردم کشور، مدافعان و رزمندگان جبهه مقاومت و عاشقان اهل بیت جا گرفته و ایشان منتسب به کرمان است و وارد کرمان می شویم عطر و بوی این شهید به مشام می رسد.

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امروز زنگ ایثار و مقاومت با رویکرد تاسی به مکتب سلیمانی نواخته شد و امیدواریم بتوانیم از اخلاق، وفاداری به ولایت و رهبری و دلسوزی ها و تواضع حاج قاسم در مقابل خانواده شهداء و رزمندگان درس بگیریم که اگر درس بگیریم رضایت حاج قاسم را به دست می آوریم.

وی درباره جایگاه خانواده شهداء اظهار کرد: خداوند در حدیث قدسی فرمود خودم جانشین شهداء در بین خانواده هایشان هستم و در هیچ مقامی اینگونه خطاب صریح حدیث قدسی نداریم.

اوحدی تصریح کرد: در کنار خانواده شهداء بودن یعنی در محضر حضرت حق قرار گرفتن و کسی که دل فرزند شهید را به دست بیاورد، رضایت خداود را به  دست می آورد و خدا نکند کسی دل خانواده شهید، جانباز و آزاده ای را به رنج بیاوریم که موجب سخط الهی است.

به گزارش ایسنا، در این مراسم پیام رئیس جمهور توسط رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران قرائت شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهید سلیمانی زنگ ایثار اخبار سیاسی کرمان استانی سیاسی رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۸۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد

رزمایش یک روزه‌ی طرح سپاس (تجلیل از ۵۰ نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس) با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شیراز و تیپ ۵۵ هوابرد نزاجا در شهر شیراز اجرا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، رزمایش یک روزه‌ی طرح سپاس (تجلیل از 50 نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس) با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شیراز و تیپ 55 هوابرد نزاجا در شهر شیراز اجرا شد.

این رزمایش با حضور فرماندهان و مسئولان تیپ 55 هوابرد و مسئولان و نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شیراز با حضور در منزل 50 جانباز و ایثارگر شهر شیراز انجام شد.

امیر سرتیپ دوم جابر آبادزردشتی فرمانده تیپ 55 هوابرد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری‌های جانبازان عزیز گفت: جانبازان با الهام از کردار و منش حضرت عباس (ع)، درس فداکاری و شجاعت و وفا آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند. این عزیزان در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام، تا پای جان ایستادند و با اهدای بخشی از وجود خود از حریم اسلام محافظت کردند و حماسه‌ای جاوید آفریدند.

وی در ادامه افزود: در این رزمایش که با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شهر شیراز انجام شد توانستیم با تشکیل چندین گروه متشکل از فرماندهان و مسئولان تیپ و نمایندگان بنیاد شهید با حضور در منزل 50 جانباز و ایثارگر والا مقام تیپ 55 هوابرد و شهر شیراز از سال‌ها صبر و استقامت این عزیزان و خانواده آنان تجلیل کنیم.

فرمانده تیپ 55 هوابرد تصریح کرد: امیدوارم که بتوانیم ادامه دهنده راه جانبازان و شهدا باشیم و از خاطرات و تجربیات آنان بهره‌مند شویم تا بدین وسیله رضایت خداوند، معصومین (ع) و رهبر معظم انقلاب رابه دست آوریم.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد