Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@23:13:18 GMT

روزنامه‌های ورزشی ۱ مهر؛ لغزش در آستانه صعود

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۸۷۱۲

روزنامه‌های ورزشی ۱ مهر؛ لغزش در آستانه صعود

پرسپولیس در روزهایی که سودای صعود به دور دوم لیگ قهرمانان به عنوان صدرنشین را داشت، با یک شکست بد موقع کار بسیار سختی برای صعود خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -سه‌شنبه یکم مهرماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "معمای پنالتی" به اعتراض شدید پرسپولیسی‌ها به داور مصاف این تیم با الدحیل پرداخت، کسی که با اعلام یک پنالتی بحث برانگیز موجب برد الدحیل قطر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"گل" با عنوان"عطیه AFC ، هدیه شجاع" به شکست پرسپولیس در مصاف حساس با الدحیل پرداخت، نتیجه‌ای که کاملاً تحت الشعاع پنالتی بحث برانگیز این مصاف و بخشش مهدی بن عطیه دو ساعت قبل از مسابقه بود.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "زمین سفت" به کار سخت پرسپولیس برای صعود از گروه بعد از شکست مقابل الدحیل پرداخت، کاری که با وجود سخت بودن به نظر می‌رسد از دست پرسپولیس بر بیاید.

"خراسان ورزشی" با عنوان "روزی به خانه برمی‌گردم" به نامه احساسی مهدی ترابی بعد از جدایی از پرسپولیس پرداخت، کسی که با رشد مثبت و فوق‌العاده خود در پرسپولیس حالا به فکر یک تجربه جدید است.

"ایران ورزشی" با عنوان"قفل شدن پای قایدی و دیاباته در آسیا" به عملکرد نه چندان مناسب شیخ دیاباته و مهدی قایدی در بازی اخیر استقلال در آسیا پرداخت، عملکردی که نتیجه آن عملکرد منفی استقلال در خط حمله بود.

"شوت" با عنوان "حذف سپاهان" به تساوی تلخ سپاهان و العین امارات پرداخت، نتیجه‌ای که به طور کامل و قطعی سپاهان را از صعود به مرحله دوم لیگ قهرمانان لغو کرد و شاگردان محرم باید مصاف آخر خود را به صورت تشریفاتی برگزار کنند.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"بن هدیه" به نحوی حضور بن عطیه در تیم الدحیل با بخشش ای اف سی را یک هدیه از سوی این نهاد دانست و شکست پرسپولیس را نتیجه همین بخشش بزرگ معرفی کرد.

"صدای سپاهان" با عنوان "به دوران جدید فکر کنید" به حذف سپاهان از گروه خود در لیگ قهرمانان یک هفته مانده به پایان دور گروهی پرداخت، نتیجه‌ای که تمرکز کامل سپاهان در روزهای آینده را روی نگاه این تیم به آینده متمرکز می‌کند.

"سبز سبزم" با عنوان "مارکو و دارکو لطفاً همین جا بمانید" به لزوم تمدید قرارداد با مارکو بیدوف و دارکو پرداخت، بازیکنانی که با حضور در ذوب آهن در نیم فصل دوم ارزش‌های خود را به خوبی به نمایش گذاشتند.

کد خبر 445629

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه خبر ورزشی روزنامه گل روزنامه ایران ورزشی روزنامه شوت روزنامه ورزشی روزنامه فرهیختگان ورزشی روزنامه خراسان ورزشی روزنامه پرسپولیس صدای سپاهان سبز سبزم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۸۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی رسیدند و با وجود شکست در اصفهان مقابل سپاهان، نتوانستند در تهران انتقام بگیرند و این تیم را ببرند.

در واقع سرخ پوشان از مجموعه ۴ بازی حساس و سرنوشت ساز که به بازی‌های ۶ امتیازی مشهور است، فقط ۳ امتیاز کسب کردند و ۹ امتیاز را در مصاف‌های رودررو با استقلال و سپاهان که رقبای اصلی شان هستند، از دست دادند.

پرسپولیس فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در دور برگشت استقلال را شکست داد، ولی در دو بازی رفت و برگشت نتوانسته بود سپاهان را ببرد. هرچند که در جام حذفی ۲-۴ این تیم را در اصفهان مغلوب کرد.

حالا باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند در رقابت نزدیک و فشرده با استقلال طی ۵ هفته پایانی لیگ برتر این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه؟

در مصاف‌های رودررو که پرسپولیس توفیق چندانی مقابل استقلال و سپاهان نداشت و حتی به یک پیروزی هم مقابل این دو رقیب دست پیدا نکرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • بررسی حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان