Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ کریم اکبری شامگاه دوشنبه در جمع نمازگزاران مسجد صفاری کاشان با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته تا توانسته اند در حال ضربه زدن به مردم و ملت ایران هستند ولی در اجرای تمام نقشه‌های خود شکست خورده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از دلایل پیروزی مردم ایران را در مقابل دشمنان مقاومت و ایستادگی در مقابل جهان کفر دانست و ابراز داشت: روحیه بسیجی وار ملت ایران گره گشای همه مشکلات است و همین روحیه باعث شده که هشت سال در مقابل تمام نظام استکبار مقاومت کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با اشاره به جریان تحریف در کشور تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند فعالان جریان تحریف برای کمرنگ کردن آرمانها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال فعالیت هستند و ما باید خودمان هوشیار باشیم تا گرفتار دام این افراد و گروه‌ها نشویم.

وی با بیان اینکه تحریف در طول تاریخ اسلام و در زمان‌های گوناگون وجود داشته است، خاطرنشان کرد: یکی از نمودهای فعالیت این جریان در قیام امام حسین (ع) بود که با تحریف حقیقت، ینطور به مردم القا کردند که امام حسین (ع) فردی خارجی است.

سرهنگ اکبری یکی از مهمترین وصایا و سفارش‌های شهیدان را حفظ حجاب و عفاف دانست و بیان داشت: متأسفانه امروزه در شهر دارالمومنین کاشان شاهد افرادی در برخی از مسئولیت‌ها هستیم که برای دوچرخه سواری بانوان تبلیغ می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان اینکه باید مکانی برای دوچرخه سواری بانوان در شهر ایجاد شود، افزود: نباید آدرس غلط به مردم داد بلکه باید اقداماتی مناسب برای رفع مشکلات مردم برداشته شود.

کد خبر 5029909

منبع: مهر

کلیدواژه: کریم اکبری ورزش بانوان دوچرخه سواری ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا توهین به پیامبر کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم دفاع مقدس جنگ تحمیلی انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۸۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر ظهر شنبه در آئین سوگواری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و یادواره شهدای طلبه و روحانی ورامین که با حضور حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شرق تهران در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهرستان برگزار شد، نقش مردم ورامین در انقلاب اسلامی را به یادماندنی دانست و اظهار کرد: فداکاری مردم این خطه در انقلاب فراموش نخواهد شد.

قاضی عسکر در ادامه با اشاره ضرورت حجاب بانوان گفت: حجاب برای بانوان محدودیت محسوب نمی‌شو چرا که که اسلام زیباترین دینی است که برای بانوان ارزش قائل شده است.

تولیت آستان مقدس عبدالعظیم حسنی (ع) با بیان اینکه اسلام زن را اجتماعی و نقش‌آفرینی آنان در جامعه را مهم می‌داند افزود: زنان باید به‌گونه‌ای در جامعه حضور یابد که هوس‌بازان طمعی به آنها نداشته باشند.

وی عنوان کرد: کسانی که شعار زن و زندگی سر می‌دادند، حامیان دروغین آزادی زنان ایران، امروز در کف خیابان، دختران دانشجوی کشورشان را لگد مال می‌کنن، این همان جامعه‌ای است که شعار حمایت از زنان جامعه کشور ما را داشت.

بر اساس این گزارش در پایان ای مراسم از خانواده ۲۰ شهید روحانی و طلبه ورامین تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6096516

دیگر خبرها

  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • مدرک‌گرایی موجب ایجاد فاصله بین دانشگاه و جامعه کار می‌شود
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • سیر تاریخی شناسنامه‌های المثنی استقلال
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • همایش بزرگ زائران حج تمتع منطقه کاشان برگزار شد
  • ایران در مقابل هرگونه اقدام خصمانه‌ای ساکت نمی‌ماند