Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ دوم پاسدار حسن بهادری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: یادواره شهدا در شهرستان‌ها، پایگاه‌های مقاومت، محله‌ها و روستاها در فضای حقیقی و مجازی در حال برگزاری است و در روز نخست هفته دفاع مقدس ۲۰ یادواره برگزار شد.

وی اضافه کرد: برنامه ای با عنوان آبروی محله در محله‌ها در حال برگزاری است و بسیجیان و جوانان هر منطقه با حضور در مقابل منزل شهید اقدام به برگزاری یادواره در همان مکان می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه استان همدان ادامه داد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، یادواره شهدا بیشتر در فضای مجازی برگزار شده با این توضیح که فایل سخنرانی به همراه وصایا و رشادت‌های شهید در فضای مجازی بارگذاری می شود.

سرهنگ بهادری بیان کرد: علاوه بر فضای مجازی برنامه هایی در فضای حقیقی با حضور کم تعداد و در فضای باز برگزار شده و از برگزاری یادواره در مکان های سربسته و با حضور شمار زیاد افراد جلوگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: شیوع ویروس کرونا موجب لغو برگزاری یادواره های شهدا در این استان نشد بلکه این یادواره ها با بهره‌گیری از بستر فضای مجازی برگزار شده و شمار افرادی که از این برنامه ها بهره بردند بیش از چند برابر نسبت به گذشته شد.

مسوول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه استان همدان گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس تنها به این هفته معطوف نشده بلکه تا پایان سال هر هفته به یک استان اختصاص یافته و در هفته دوم اسفند سالجاری، رزمندگان همدان اقدام به بازسازی عملیات والفجر ۲  کرده و تولیدات فاخری درباره نقش همدان در دفاع مقدس از رسانه ملی پخش می‌شود.

سرهنگ پاسدار بهادری اظهار داشت: برگزاری ۲ هزار و ۵۰۰ یادواره شهید برای امسال برنامه ریزی شده است و به زودی یادواره شهید سردار حسین همدانی و شهید سردار قاسم سلیمانی در همه روستاها استان همدان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هر بسیج دانش‌آموزی امسال چهار یادواره برگزار می‌کند یادآوری کرد: سوم خرداد امسال با بهره گیری از شبکه شاد، عملیات های این روز و رشادت رزمندگان در این شبکه بارگذاری و برای دانش آموزان مقطع ابتدایی این عملیات ها در قالب قصه بازگو شد.

به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرای بیش از ۳۲۲ برنامه شاخص محوری توسط نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌ها در قالب یک هزار و ۸۰۰ فعالیت در استان همدان آغاز شد.

کشور عراق در ۳۱ شهریور سال ۵۹ به ایران حمله نظامی کرد و به همین مناسبت همه ساله برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور آغاز می شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان شهید هفته دفاع مقدس فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان شهید هفته دفاع مقدس فضای مجازی ویروس کرونا دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان شهید هفته دفاع مقدس فضای مجازی اخبار کنکور هفته دفاع مقدس استان همدان فضای مجازی برنامه ها برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت

پیکر جانباز شهید "حاج محمد ابراهیم پاسبان" در قطعه شهدای تربت جام آرام گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازتربت جام، جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس "شهیدحاج محمدابراهیم پاسبان" پس از 38 سال تحمل درد و رنج ناشی از عوارض بمباران شیمیایی توسط دشمن بعثی به یاران شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این جانباز شهید دفاع مقدس صبح امروز از محل تیپ 38 زرهی تا میدان حضرت ولیعصر(عج) شهرستان تربت جام تشییع و پس از اقامه نماز، پیکر مطهر این شهید در گلزار شهدای بهشت نبی(ص) آرام گرفت.

در این محفل معنوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی باگرامیداشت یاد شهدا و ایثارگران و جانبازان، گفت: جانباز 70 درصد دفاع مقدس حاج ابراهیم پاسبان 38 سال با تمحل درد و رنج فراوان با دستگاه اکسیژن نفس می‌کشید.

حجت الاسلام حسن زاده نامقی با اشاره به اینکه شهدا را از دست ندادیم بلکه به دست آوریم افزود: اقتدارنظام جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهیدان ، تلاش شبانه روزی و جانفشانی نیروهای مسلح و حضورمقتدرانه و پشتیبانی مردم در صحنه است .

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • برگزاری یادواره ۴۷۰ شهید کارگر استان همدان + تصویر
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه