Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به دستاوردهای هشت جنگ سال دفاع مقدس گفت: بصیرت افزایی و دشمن شناسی از دستاوردهای این دوران طلایی است و طی ۴۲ سال گذشته دشمنان اسلام همواره با شیوه های مختلف علیه ایران اسلامیدست به توطئه زدند اما ناکام ماندند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سردار سید یوسف مولایی با اشاره به اخلاص و از جان گذشتگی نیروهای اسلام در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: امروز  وفاداری ، عمق نگاه، شهامت ایثار، شجاعت از ویژگی های مالک های اشتر زمانه است که نمونه بارز آن  شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هنوز جنگ تمام نشده است گفت: همیشه باید در سنگر باشیم،  جنگ تمام نشده و دشمن همان دشمن دیرینه است و اهداف خصمانه دشمنان با ۴۲ سال قبل تفاوتی نمی کند.

فرمانده سپاه استان البرز گفت: دشمن یک ذره از خواسته خود عقب نشینی نکرده است،  ایران اسلامی در طول دوران پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون  سیاست های دشمنان علیه کشورمان تکرار شده است.

مولایی بیان داشت : دشمن  بازی جنگ و سیاست راعلیه کشورمان در پیش گرفته  و جنگ نیابتی ، جنگ  نرم و جنگ اطلاعاتی از روش های خصمانه دشمنان است .

وی با اشاره به اینکه جنگ اطلاعاتی بخشی  از فعالیت دشمن است که استمرار دارد : دشمن یک قدم دشمن از خواسته های خود عقب نشینی نکرده است و  قصد عقب نشینی از تحمیل اراده ندارد.

فرمانده سپاه استان البرز گفت:  بعضی مواقع  مسوولان ما بد عمل می کنند و بعضی وقت ها بد سلیقه هستیم و بی مدیریتی می کنیم ولی هیچ کدام برای دشمن معنی عقب نشینی ما نیست.

مولایی افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی  به این دلیل مالک اشتر شد که در خط مقدم نبرد با دشمن قرار داشت و توطئه های دشمن را نقش برآب کرد.

وی ادامه داد: امروز اگر می گوییم فرمانده در جشنواره مالک اشتر نفر اول می شود یعنی در خاکریز نبرد تیربار و آرپی چی دستش است و مدام در حال جنگیدن است ، مجروح می شود ولی بر نمی گردد.

وی اظهار داشت: خیلی از آقایان که گوشت ، پوست و استخوانشان از انقلاب است از قطار انقلاب  پیاده شدند و مانند زهیر عمل کردند ، برخی  آیت الله ، وزیر، نخست وزیر و ... بودند اما پیاده شدند برای اینکه تفکر مالک اشتر نداشتند اما در این میان یک فرمانده پایگاه و یا یک  بسیجی مالک اشتر می شود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) خاطرنشان کرد: دشمن با تمام قدرت  در خفا با ما می جنگد  و اگر امروز فرماندهان پایگاه ها و حوزه های بسیج روحیه دفاعی نداشته باشند یعنی در حالت جنگ بودن را احساس نکنند، مشکل ساز خواهد بود که البته همه در صحنه هستند.

مولایی با بیان اینکه باید مسجد را پایگاه قرار داد و در آن نماز برگزار شود، افزود: در زمان جنگ تحمیلی خانه ما مسجد بود از جبهه بر می گشتیم به مسجد می رفتیم محل آموزش و تجمع داخل مساجد بود مساجد را باید احیا کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جنگ تحمیلی سپاه هفته دفاع مقدس سپاه امام حسن مجتبی ع استان البرز فرمانده سپاه استان البرز عقب نشینی مالک اشتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است | پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد

به گزارش جام جم آنلاین، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس در اظهاراتی گفت: دشمن جنایتکار همچنان تلاش می‌کند که چهره خود را بازسازی کند، اما تنها ننگ و ذلتش بیشتر می‌شود. ۲۰۰ روز گذشت و ارتش اسرائیل همچنان در شن‌های غزه گیر افتاده و تلاش می‌کند که از این فرصت برای قتل و کشتار بیشتر استفاده کند.

وی در ویدیویی که شبکه الجزیره آن را منتشر کرد، تاکید کرد: دشمن با گذشت این ۲۰۰ روز نه اهداف خود را محقق کرده، نه چشم‌اندازی دارد و نه اسرای خود را آزاد کرده است.

وی گفت: ۲۰۰ روز از جنگ می‌گذرد و مقاومت همچنان همانند کوه ایستاده است، تمام دنیا شجاعت و دلاوری مجاهدان ما در ضربه زدن به دشمن نه تنها در مقابله با حملات آن بلکه به هنگام خروج‌اش از غزه را مشاهده کرد. هدف قرار دادن دشمن ادامه خواهد یافت و جدیدتر و متنوع‌تر نیز خواهد شد.

ابوعبیده تاکید کرد: از دورغ‌های دشمن تلاش برای قانع کردن جهان مبنی بر اینکه گردان‌های القسام را از بین بردیم و تنها گردان رفح باقی مانده است. از مساله حقوق ملت فلسطین و پایان جنگ و بازگشت آوارگان و همچنین بازسازی غزه و ورود کمک‌ها کوتاه نمی‌آییم. تنها چیزی که خون شهدا را جبران می‌کند تحقق حقوق مشروع ما و تحقق شروط مقاومت است.

سخنگوی القسام خاطرنشان کرد: دشمن در رسیدن به توافق تبادل‌اسرا تعلل می‌کند و تلاش می‌کند که در مسیر میانجیگری‌ها برای رسیدن به آتش‌بس سنگ‌اندازی کند.

ابوعبیده گفت: از تمام تلاش‌های نظامی و مردمی به‌ویژه در جبهه‌های لبنان، یمن و عراق تقدیر و تشکر می‌کنیم. به مقاومت شجاعانه در کرانه باختری و تمام خاک فلسطین درورد می‌فرستیم. از مردم اردن می‌خواهیم که فعالیت خود را گسترش دهند.

وی گفت: زمان عربده‌کشی دشمن بدون اینکه کسی مجازاتش کند به پایان رسید. میزان تاثیر پاسخ ایران و حجم ضربه‌هایش به دشمن را درک می‌کنیم، پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد و محاسبات دشمن را برهم زد.

ابوعبیده افزود: دشمن تلاش می‌کند که به وعده‌های خود در مذاکرات پایبند نباشد و به دنبال به دست ْآوردن زمان بیشتر است. سناریوی «رون آراد» بیشتر از هر سناریوی دیگری ممکن است در ارتباط با اسرای دشمن در غزه تکرار شود. توپ اکنون در زمین هر طرفی از دشمن است که این امر به او مربوط می‌شود، اما زمان تنگ و فرصت کم است. آنچه که به فشار نظامی موسوم است تنها منجر به ثابت قدم ماندن ما بر روی مواضع خود و محافظت از حقوق مردم فلسطین می‌شود. واکنش هیستریک به اقدامات جبهه‌های مختلف مقاومت نشان دهنده اهمیت این اقدامات است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌های اسرای صهیونیست خواهند فهمید که کابینه فاشیستی آن‌ها چه فاجعه‌ای علیه آن‌ها مرتکب شد، اما دیگر دیر شده است. به نتانیاهو می‌گوییم که مرگ شما و نابودی اشغالگری‌تان حتما فرا خواهد رسید و گریه‌های دروغین در مقابل چشمان دشمن منجر به تغییر چهره شما نخواهد شد.

ابوعبیده در پایان از تمام امت اسلامی خواست که فعالیت‌های مردمی خود در دفاع از مقاومت را گسترش دهند.

دیگر خبرها

  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • سید الحوثی: آمریکا شریک اسرائیل در تمام جنایاتش علیه فلسطینیان است
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد | ما از حقوق اصلی ملت خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد
  • دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است | پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد