Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر شکریان صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان، رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس به ویژه یاد و خاطره سردار نامی و سرافراز اسلام و فرمانده مبارز جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش و با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (حفظه الله) در ارتباط تصویری آئین تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت، اظهار داشت: امروز تقویت فرهنگ مقاومت و پایداری و حفظ دستاوردهای ارزشمند هشت سال دفاع مقدس یک امر ضروری و اجتناب ناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه دفاع مقدس و مقاومت چهل ساله انقلاب اسلامی را در برابر قدرت‌های جهان یکی از پر افتخار ترین دوران ملت بزرگ ایران اسلامی دانست و افزود: عزت و عظمت انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان ایران اسلامی است و راه حل تمام مشکلات امروز جامعه اسلامی هم ترویج فرهنگ مقاومت و تقویت روحیه جهادی و تفکر انقلابی است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در ارتباط تصویری آئین تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت، تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جمهوری اسلامی را در برابر تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان ایمن خواهد کرد و تمام پیروزی‌های بدست آمده در طول این چهل سال با تقویت گفتمان مقاومت و فرهنگ ایثار و شهادت شکل گرفت.

حجت الاسلام شکریان امیری در ادامه سخنان خود رفاه طلبی و دنیا خواهی را آفت جوامع اسلامی دانست و تاکید کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب برای تبیین دستاوردهای مهم و ارزشمند هشت سال دفاع مقدس و مقاومت امروز یک اصل اساسی است و در مقابل تحریف‌های فرهنگ دفاع مقدس باید با روش‌های صحیح و هنرمندانه مقابله کرد و ارزش‌های معنوی حاکم در جبهه‌های حق علیه باطل را باید در جامعه هم تقویت کرد.

استاد برجسته حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت ترویج و تبیین فرهنگ دفاع مقدس در تمامی بخش‌های مختلف کشور، خاطر نشان کرد: امروز ظرفیت فرهنگ دفاع مقدس بر همگان آشکار است و باید از این فرهنگ که برگرفته از فرهنگ عظیم و ناب حرکت حضرت سیدالشهداء (ع) و نهضت عاشوراست برای تحقق تمدن نوین اسلامی بهره گرفت و آن را در تمامی سطوح جامعه نشر و گسترش داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به تلاش برخی جریان‌ها برای تحریف حماسه پرافتخار هشت سال دفاع مقدس و کمرنگ کردن آن در ذهن نسل جدید جامعه اسلامی، اظهار داشت: مهم‌ترین خطر برای فرهنگ ناب اسلام، تاریخ تحلیلی اسلام، ارزش‌های اسلامی و دفاع مقدس خطر تحریف آن است و باید جریان‌های انقلابی و ارزشی نسبت به این موضوع هوشیار باشند و در مقابل این توطئه‌ها ایستادگی کنند و تقویت این گفتمان امروز یک امر ضروری است.

کد خبر 5030007

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری تبلیغات اسلامی مازندران هفته دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا توهین به پیامبر کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم دفاع مقدس جنگ تحمیلی انتخابات مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس و مقاومت هشت سال دفاع مقدس سخنان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی فرجی، مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در افتتاحیه رویداد صدرا با شعار «صنعت؛ دانشگاه؛ راه اشتغال» که در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس و عملیات آغازین همانند فتح‌المبین از صنعت به خوبی استفاده نکردیم به نحوی که بیشتر از نیروی انسانی بهره می‌بردیم اظهار کرد: با گذشت زمان و در عملیات بعدی، مانند فاو از صنعتگران و دانشگاه بهره‌مند شدیم.

وی با اشاره به اینکه دغدغه فرماندهان دوران دفاع مقدس به‌واسطه صنعت و دانشگاه حل شد، افزود: صنعتگران و دانشگاهیان پل فاو را ایجاد کردند و جان رزمندگان برای عبور از اروند خروشان را نجات دادند.

مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر اینکه ارتباط با صنعت و دانشگاه سبب حل مسائل و مشکلات بسیاری می‌شود، عنوان کرد: در دفاع مقدس بهره‌گیری از صنعت و دانشگاه کم بود؛ اما امروز به همت دانشمندان و دانشگاهیان، در حوزه فنون مختلف ازجمله مباحث نظامی و دفاعی در دنیا سرآمد هستیم. بیشترین دغدغه امروز در سپاه دغدغه اشتغال است و جلسات حول محور این مهم می‌چرخد.

فرجی با اشاره به اینکه انسجام و همدلی بین صنعت و دانشگاه مدنظر است، گفت: اطمینان و اعتماد کردن به جوانان مهم و کارساز است. توجه به علم، فرآوری و نوآوری از الزامات امروز بوده و برقراری ارتباط نظام‌مند دانشگاه و صنعت پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • دفاع مقدس ما امروز در جنگ نرم است
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • با این راهکار استرس را از خود دور کنید
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم/ از اینکه مشکلات کشور همچنان باقی مانده، ناراحت می‌شویم
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان