Web Analytics Made Easy - Statcounter

اطلاعات تماس

موبایل: 09393503185 

 

پربیننده ترین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی سال ۹۹ تمدید شد استخدام اپراتور و برنامه نویس CNC در تهران استخدام حراست در یک شرکت معتبر استخدام مهندس الکترونیک در تهران استخدام کارشناس برق و الکترونیک در شرکت مهندسی آریانام در تهران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/ انتخابات تهران تمام الکترونیک است

 به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اعلام اینکه مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این تاریخ بر اساس قانون به پیشنهاد وزارت کشور و تایید شورای نگهبان، تعیین شده است.

وی ادامه داد: مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ حوزه با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات کشور اسامی این ۲۱ حوزه را به شرح زیر برشمرد:

«تبریز، آذرشهر و اسکو»، «شبستر»، «میانه»، «پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان»، «سمیرم»، «لنجان»، «کرج، اشتهارد و فردیس»، «تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «بیرجند، درمیان و خوسف»، «مشهد و کلات»، «آبادان»، «رامهرمز و رامشیر»، «خدا بنده»، «زنجان و طارم»، «شیراز و زرقان»، «مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد»، «کرمانشاه»، «گنبد کاووس»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی» و «ملایر».

برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در ۸ حوزه

اسلامی همچنین تاکید کرد: بر اساس پیشنهادی وزارت کشور و تایید شورای نگهبان، مرحله دوم انتخابات در هشت حوزه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام مکانیزه یا تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی و آموزش به مردم شریف این هشت حوزه در خصوص چگونگی رای دادن، در دستور کار قرار دارد که از طریق صدا و سیما، رسانه‌ها و از طریق پویانمایی انجام خواهد شد.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور همچنین اظهار کرد: به نحوی برنامه ریزی خواهیم کرد که صندوق‌های رای تمام الکترونیک در محافل عمومی همچون نماز‌های جمعه این هشت حوزه قرار گیرد تا مردم شریف از نزدیک با آن آشنا شوند و در روز رای‌گیری ابهامی وجود نداشته باشد.

اسلامی درباره جدول زمان‌بندی مرحله دوم این انتخابات هم گفت: جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از جمله زمان تبلیغات نامزد‌های راه‌یافته به این مرحله طراحی شده است که به محض تایید شورای محترم نگهبان، اطلاع رسانی خواهد شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور برگزار شد که انتخابات ۲۱ حوزه به مرحله دوم کشیده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می شود/ انتخابات تهران تمام الکترونیک است
  • مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/ انتخابات تهران تمام‌الکترونیک است
  • دستگیری دندانپزشک قلابی در شهرستان رشت
  • مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/ انتخابات تهران تمام الکترونیک است
  • دستگیری دندانپزشک قلابی در رشت
  • استخدام 3 قهرمان کشتی در شهرداری تهران
  • رونمایی از سامانه پاسخ به پرسش‌های متداول تهرانی‌ها و آغاز به کار کلینیک مشاوره در سال آینده
  • شهروندان پاسخ های خود را از این سامانه بگیرند | معاون شهردار تهران: کلینیک مشاوره راه اندازی می شود
  • اسلامی : ۵ کلینیک زخم با فناوری پلاسمای ۱۰۰ در سال آینده افتتاح می‌شود + فیلم
  • پابند الکترونیک در پیشگیری از وقوع جرم بسیار موثر خواهد بود