Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@23:14:59 GMT

ساعات اجرای طرح ترافیک درپاییز

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۹۴۹۳

ساعات اجرای طرح ترافیک درپاییز

مدیر واحدساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران گفت: ساعات اجرای طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا در پاییز مشابه تابستان و از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ است. ناطقان:  عمار سعیدیان‌فر، مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره ساعت طرح ترافیک در پاییز اظهار داشت: طرح ترافیک در حال حاضر مشابه تابستان از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ اجرا می‌شود و جهت رفاه حال شهروندان، یک‌بار خروج از دو طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا از ساعت ۱۴:۳۰ به بعد آزاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





وی افزود: در روزهای پنج‌شنبه نیز فقط طرح کنترل آلودگی هوا از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳ اجرا می‌شود.

سعیدیان‌فر ادامه داد: با توجه به شروع ساعت کار کارکنان دولت و بسیاری از بخش‌های تابعه، در ساعت ۷ تا ۷:۳۰ صبح این امکان برای آنها ایجاد می‌شود که بدون پرداخت عوارض وارد محدوده طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا شوند.

سعیدیان‌فر گفت: عوارض تردد در محدوده‌های ترافیکی برای خودروها با توجه به نوع معاینه فنی، محدوده سکونت، محدوده تردد و ساعات تردد پس از دریافت تصاویر آن محاسبه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ساعات اوج تردد صبح‌ها از ۸:۳۰ تا ۱۰:۳۰ و ساعات اوج تردد عصرها (فقط ورود) از ۱۴:۳۰ تا ۱۶ تعریف شده و بازه زمانی ۱۰:۳۰ تا ۱۴:۳۰ به عنوان ساعات تردد غیراوج درنظر گرفته شده است.
منبع: تابناک برچسب ها: طرح ترافیک ، ناطقان ، پاییز ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: طرح ترافیک ناطقان پاییز تهران آلودگی هوا طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان به سمت تهران یکطرفه شد

سید محسن هاشمی در گفت وگ و با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسیر جنوب به شمال محور کندوان به دلیل تخلیه با ترافیکی مسدود و تردد از محورهای جایگزین برقرار است.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به تصاویر دریافتی، تردد در محو چالوس محدوده میانک، مجلار و در محور هراز مسیر شمال جنوب محدوده‌های چلاو، بایجان شاهند شت ترافیک سنگین در جریان است.

وی گفت: از نظر شرایط جوی شاهد بارش باران در سوادکوه و محور کناره هستیم.

کد خبر 6096141

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • محور کندوان به سمت تهران یک طرفه شد
  • محور کندوان به سمت تهران یکطرفه شد
  • ترافیک سنگین در محور هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی ادامه دارد
  • محور چالوس یک طرفه شد