Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛  ارسلان زارع در دیدار مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با بیان اینکه بخشی از جامعه هدف مجموعه بزرگ این وزارتخانه از اقشار آسیب پذیر هستند، اظهار داشت: به سبب ظرفیت های موجود در مجموعه ها و شرکت های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امکان کمک به سیل زدگان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به بازدید خود  از مناطق سیل زده تالش اشاره و خاطرنشان کرد: باید در سریع‌ترین زمان ممکن با بسیج امکانات و هدایت به مناطق سیل زده، شرایط زندگی مردم را به روال عادی برگردانیم.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: اسکان خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل و تامین ارزاق عمومی و اقلام ضروری، در اولویت است.

در این دیدار مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به تاکید  شریعتمداری برای سفر به گیلان و ارائه هر کمک و خدمتی با نظر استاندار در مناطق سیل زده تالش اشاره و بیان کرد: آماده شناسایی نیازمندی ها و ارائه اقلام ضروری و ارزاق عمومی هستیم.

کریم یاوری افزود: از تمامی ظرفیت های موجود در مجموعه دستگاه ها و شرکت های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کمک به شرایط موجود به ویژه رفع مشکل بنگاه های اقتصادی با ارائه تسهیلات و نیز رفع مشکلات معیشتی کارگرانی که در مناطق سیل زده هستند، بهره می گیریم.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.  بارش شدید باران  و بدنبال آن وقوع سیلاب در  نیمه بامداد یکشنبه در شهرستان تالش موجب ایجاد مشکلاتی برای مردم این منطقه شد.

استاندار گیلان برآورد اولیه میزان خسارت‌های سیل در شهرستان تالش را بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد و به آسیب‌دیدگان از سیلاب اطمینان داد که دولت، اقدامات حمایتی لازم را در خصوص آنها به عمل خواهد آورد.

 میزان بارندگی در تالش به نسبت بارش های درازمدت، بی سابقه بوده و طی مدت چهار ساعت بالغ بر ۲۴۰ میلی متر باران باریده و حجم بارش ها در طول شبانه‌روز گذشته ( عصر ۳۱ شهریور)  از ۳۰۰ میلی متر تجاوز کرده است.

به دلیل حجم بالای آب و طغیان رودخانه ها بخشی از تاسیسات زیربنایی و اراضی کشاورزی، جاده های روستایی و منازل مسکونی آسیب دیده و  ۱۰ واحد مسکونی روستایی به صورت کامل تخریب و به تعدادی از واحدها نیز بین ۱۰ تا ۹۰ درصد آسیب وارد شده است.

برچسب‌ها استانداری گیلان گیلان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری گیلان گیلان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی سیل استانداری گیلان گیلان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی سیل اخبار کنکور کار و رفاه اجتماعی مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم با معرفی نفرات برتر در استان به کار خود پایان داد.

دبیر جشنواره گفت: این جشنواره در زمینه فرهنگی، هنری، علمی و پژوهشی با محوریت نوجوان سالم، یاری گران زندگی و مدیریت مورد با کُلیات خودمراقبتی دانش اموزان در مقابل با کاهش، کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

منصوری افزود: بیش از شش هزار و ۵۰۰ اثر از فرهنگیان و دانش آوزان استان به دبیرخانه با محوریت نوجوان سالم ارسال شد که بیش از ۱۰۰ اثر برگزیده شدند و از آنها تجلیل شد.

او گفت: در کنار برترین‌ها یاری گران زندگی مدارس و همچنین مدیریت مورد نیز دانش آموزان توانمند در زمینه شغل‌های علمی، فناوری و افتخارات علمی و پزوهشی و اجتماعی آثار خود را ارسال کردند.

تجلی نیا مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در این آیین، جشنواره نوجوان سالم را فرصتی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و خود مراقبتی دانست و گفت: تلاش ما بر این است با سالم سازی محیط و با استفاده از تاثیر گروه همسالان، مربیان و معلمان بتوانیم دانش آموزان را به سمت مسیر صحیح زندگی، هدایت و زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را در جامعه فراهم کنیم.

مولوی مدیر کل آموزش و پرورش استان هم در این آیین آشنایی دانش آموزان با مشارکت اجتماعی و ترویج زندگی سالم و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را از اهداف این جشنواره بیان کرد و گفت: یاری گران زندگی در مدرسه باید دانش آموزان سالم باشند و نگذارند آسیب‌های اجتماعی چه در مدرسه و چه در جامعه گسترش یابد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟