Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری روز سه شنبه، در گزارشی با قدردانی و سپاس از «آنان که ماندند تا کاری زینبی کنند» و آنان که به مقام و منزلت شهید رسیدند، افزود: این معاونت طی سه سال اخیر تلاش کرد تا توجه به زنان ایثارگر در اسناد استانی ارتقا و وضعیت زنان و خانواده مبتنی بر شاخص های عدالت جنسیتی و شاخص های خانواده بهبود یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی دیگر از این گزارش به دیدار معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده از همسران، دختران و اعضای خانواده حدود ۱۶۰ شهید و جانباز دوران انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم در استان های مختلف کشور از جمله شهیدان مسیحی و زرتشتی اشاره شده است.

دیدارها با حضور نماینده بنیاد شهید یا انتقال مسایل به آن بنیاد برای رفع مشکلات احتمالی و پیگیری و مکاتبه برای رفع مشکلات خانواده ها بخشی دیگر از اقدامات معاونت امور زنان درباره ایثاگران است.

 برگزاری رویدادهای اجتماعی و فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس

این معاونت در بزرگداشت سالروز دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی، اقدام به برگزاری دو نمایشگاه و هفت مورد همکاری با دستگاه ها از جمله شهرداری و نیز گردهمایی با گروه های مرجع مانند هنرمندان و نمایش فیلم هایی با موضوع دفاع مقدس کرده است.

ضمن اینکه نشست تجارب زیسته و گفت وگوی بین نسلی برای انتقال تجربیات گرانقدر دوران دفاع مقدس و درک دو نسل از شرایط و مقتضیات یکدیگر، برگزاری نشست های تخصصی با خانواده های ایثارگر گروه های مرجع مانند هنرمندان و نمایش فیلم و همچنین نشست با بانوان سردشتی آسیب دیده از بمباران شیمیایی آن شهر در دوران جنگ تحمیلی از جمله کارهای فرهنگی این معاونت بوده است.

 انجام پژوهش، تهیه تاریخ شفاهی و مستندسازی

پژوهش کیفی در مورد مسائل همسران جانباز اعصاب و روان، تدوین تاریخ شفاهی زنان فعال در مناطق عملیاتی غرب، جنوب و جنوب غربی از طریق شناسایی آنان در مناطق عملیاتی پنج استان کردستان، ایلام، آذربایجان غربی، کرمانشاه و خوزستان و انجام مصاحبه با ۳۶۱ بانوی شناسایی شده از دیگر عملکردهای مثبت در کارنامه معاونت امور زنان است.

اختصاص یک بخش به فرهنگ ایثار و نقش زنان طی دفاع مقدس در گزارش روند ۴۰ ساله تحولات جامعه زنان پس از انقلاب اسلامی به دو زبان نیز توسط معاونت تهیه و منتشر شده است.

هفته دفاع مقدس  از ۳۱ شهریور ماه غاز شده است.

برچسب‌ها جنگ تحمیلی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده دفاع مقدس معصومه ابتکار پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس وعده‌هایی که تحقق یافت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگ تحمیلی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده دفاع مقدس معصومه ابتکار جنگ تحمیلی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده دفاع مقدس معصومه ابتکار اخبار کنکور امور زنان و خانواده معاونت امور زنان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۰۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوردر مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: در زمینه حجاب کار اجرایی انجام نمی‌دهیم دنبال فرهنگ سازی هستیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور صبح امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: ما عملا نمی‌توانیم در مساله اجرا وارد شویم، اما در تلاش برای فرهنگ سازی هستیم.

خزعلی: دوره موشک تمام نشده وقتی زبان وتو می‌شود

خزعلی خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که توسط معاونت امور زنان ریاست جمهوری در این زمینه در سال گذشته انجام گرفت آموزش زیست عفیفانه به مربیان بود که آنها برای والدین برنامه‌های الگویی و کارگاهی برگزار خواهند کرد و در پنج استان این کار انجام شده و برای 10 استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می شود.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی