Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان گفت: تفاهم نامه ها زمانی تحقق پیدا می کند که اعتقاد و باور داشته باشیم وظیفه ما خدمت به خانواده شهدا و رسیدگی به حال این خانواده ها و اگر این باور و اعتقاد در وجود ما نباشد این تفاهم نامه ها به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمد جواد فدایی، سه شنبه(اول مهر) در حاشیه انعقاد تفاهم نامه استانداری کرمان و بنیاد شهید کشور مبنی بر تامین زمین و ساخت دو هزار مسکن و نیز ساماندهی اشتغال هزار و ۲۰۰ نفر از ایثارگران ابراز امیدواری کرد: با این دو تفاهم نامه خدمتی به خانواده ایثارگران انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 



استاندار کرمان تصریح کرد: این تفاهم نامه ها زمانی تحقق پیدا می کند که اعتقاد و باور داشته باشیم وظیفه ما خدمت به خانواده شهدا و رسیدگی به حال این خانواده ها و اگر این باور و اعتقاد در وجود ما نباشد این تفاهم نامه ها به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

 




وی ادامه داد: برای افزایش باور و اعتقاد باید توجه به جایگاه ویژه خانواده های محترم ایثارگران داشت و رزمندگان شجاعت، شهامت و دلسوزی بیشتری نسبت به خیلی ها برای حفظ انقلاب و نظام داشتند و این شهامت و رشادت باعث ارتقا جایگاه آنان شد.

 



فدایی افزود: شهادت و توفیق رزم در راه اسلام به سادگی نصیب هرکسی نمی شو و خداوند به آنان که لیاقت داشتند این توفیق را داده و این جایگاه باعث شده ما وظیفه خدمت به آنان و خانواده های آنان را داشته باشیم.

 


 
وی ایثارگران را الگوی چگونه دفاع کردن از نظام و اسلام دانست و با اشاره به تهدیدات مستمر دشمنان نسبت به اسلام و نظام و انقلاب اظهارداشت: الگوی ما برای مقاومت؛ این شهدا و حاج قاسم سلیمانی است که باید الگوها را زنده نگه داریم و این الگو عاملی برای نگه داشتن جایگاه بالای آنان است.

 



استاندار کرمان با استناد به قرآن کریم جایگاه مجاهدین را مورد اشاره قرار داد ‌و با تاکید بر اینکه ما باید احساس تعهد و دلسوز ی بیشتری نسبت به آنان که جایگاه بالایی نزد خداوند دارند، داشته باشیم؛  تصریح کرد: دستاوردهای نظام متعلق به خانواده شهدا است و رسیدگی به خانواده شهدا در بیان امام علی به مالک اشتر باید به گونه باشد که خانواده شهید فقدان او را حس نکند.

 



وی ادامه داد:  این بدان معنی است که اعتقاد و باور ما باید رسیدگی به خانواده شهدا و احترام و تکریم خانواده شهدا باشد و تا زمانی این باور نباشد تصمیمات به نتیجه نخواهد رسید و امیدواریم این باور و اعتقاد در ما ایجاد شود.

 



حسین گروهی، مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان کرمان هم با بیان اینکه این خطه مردان بزرگی در خود جای داده که شهید سلیمانی سرآمد آنان است؛ گفت: همه ملت ایران روحیه حاج قاسم را دوست داشته و پیرو مکتب سلیمانی هستند.




وی با افزودن این مطلب که ۶ هزار و ۵۷۴ شهید، ۱۹ هزار ۸۹۷ جانباز و هزار و ۲۶۷ آزاده افتخار کرمان است؛ بیان کرد: تعامل خوبی در استان با بنیاد شهید وجود دارد.


گروهی سبک و روش زندگی، خصوصیات اخلاقی، دلسوزی، خستگی ناپذیری، عبد مخلص بودن و دیگر ویژگی های حاج قاسم در زندگی را مورد توجه قرار داد و ابراز امیدواری کرد: با رعایت این ویژگی هت نظام و انقلاب به پیش برود و چشم دشمنان کور شود.
 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: حل مشکلات ایثارگران استاندار کرمان خانواده شهدا تفاهم نامه ها باور و اعتقاد داشته باشیم خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۰۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد

ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه تفاهم‌نامه ای بین وزارت راه وشهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح منعقد شده است، گفت: طبق این تفاهم نامه برنامه ریزی برای ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح انجام شده و به زودی روند ساخت این واحدها آغاز می شود.

وی افزود: در قالب این تفاهم نامه ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد:  بخش عمده ای از پروژه های نهضت ملی مسکن از طریق تفاهم نامه و به صورت مشارکتی  ساخته می شود و بخش دیگه ای از پروژه ها هم به در قالب تفاهم نامه ساخته می شود که با اعطای زمین ازسوی  دستگاه ها مسکن برای متقاضیان ساخته می شود.

وی توضیح داد: پیش از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • مسئولان تلاش کنند معلمان دغدغه‌ای به جز آموزش نداشته باشند
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و شرکت کارگزاری پویش البرز
  • فن‌بازار تخصصی معدن گشایش یافت
  • فن‌بازار تخصصی معدن افتتاح شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • نصراللهی با اعتقاد به «ما می‌توانیم» روحیه جهادی را معنا می‌کرد